Evoluția relațiilor

love evolution

Sunt conștientă că ar fi fost mult mai interesant dacă făceam treaba asta de S.F Valentin, sau de Dragobeți și Dragobete, dar acum mi-a venit ideea și să aștept până la anul ar fi prea crunt. Despre ce e vorba vă întrebați? O recapitulare a vizunii mele despre iubire și relații.

De prin 2010, când m-am apucat serios de scris, m-am tot îndrăgostit, reîndrăgostit și supra-îndrăgostit (sau cel puțin așa mi se părea atunci) de diverși băieți, cavaleri și oameni. Și de fiecare dată, am avut cu totul altă părere despre dragoste, în funcție de tipul relației pe care o aveam la momentul respectiv.

Și pentru că toată lumea face filmulețe pe youtube cu Evoluția Muzicii, Evoluția Dansului etc., m-am gândit că Evoluția iubirii și a relațiilor, din punctul meu de vedere, ar fi ceva cel puțin interesant și pe alocuri haios. 

2010

„…nu e aşa important primul sărut, ci primul sărut cu persoana pe care o vei iubi tot restul vieţii.

La început nu eşti convinsă că el este alesul, dar simţi o forţă necunoscută cum te acaparează şi te impulsionează să te apropii de chipul său. Nu eşti sigură de ce se va întâmpla şi totuşi deja simţi conturul buzelor sale. Privirile vi se intersectează iar timiditatea dispare ca prin magie. Lăsând frâu liber imaginaţiei, buzele vi se unesc într-un dans înflăcărat şi brusc nu mai contează cum eşti îmbrăcată, dacă te priveşte cineva şi mai ales, dacă ai mai sărutat pe cineva înaintea lui. Şi eşti 100% sigură că va fi ultimul prim sărut.” – text apărut pe Belva.

„În loc să renunţăm la tot ce am avut până acum, de ce să nu facem un efort pentru a îmbunătăţi lucrurile? Hai să dăm orgoliul la o parte sau să riscăm să fie călcat în picioare, pentru a ne ameliora situaţia! Hai să luptăm pentru fericire şi să nu aşteptăm să ni se dea mură-n gură!” – text apărut În Grădina Mea

love1

2011

„…ajungi la casă şi când să scoţi banii din portofel, o poză minusculă se strecoară dintr-un buzunărel şi cade lângă piciorul tău. E el. Şi ce frumos e! Te uiţi stupefiată în jos şi într-un impuls de moment o acoperi cu talpa. Plăteşti pentru cele trei sacoşe pline şi pleci în grabă. În spatele tău se aude: “domnişoară, v-a căzut o poză!”, dar tu ştii că poza nu este singura la pământ.” – text apărut pe Belva.

Iubesc pasional, rapid, fulgerător. Sunt încă adolescenta rebelă care s-ar urca pe boxă, în club, alături de băiatul rău şi periculos din ultima bancă. Iubesc pasional căci ţin minte nebunia cu care acţionam alături de tine, spiritul de aventură care reuşea să te uimească, viclenia cu care reuşeam să te conving să faci cele mai tâmpite şi perverse lucruri. Voiam să te iubesc la  150 de km/h; la 200 m înălţime, suspendaţi de o funie; sub apa mării, iarna. Voiam să nu-mi vezi frica niciodată, deşi tot timpul eram timorată, de parcă presimţeam în fiecare clipă, o altă tragedie. Dar tu m-ai ajutat să-mi controlez teama şi ai suferit, luptându-te cu gândurile mele pesimiste. De aceea, încă te mai iubesc, pasional, rapid, fulgerător.” – text apărut În Grădina Mea

tiger love

2012

„…toată lumea vrea să-şi trăiască viaţa la viteză maximă. Nimeni nu mai are răbdare să se îndrăgostească înainte de a se „cupla”; singurătatea a devenit un fel de boală de care toată lumea vrea să se vindece cu orice preţ.” – text apărut pe Belva.

„Nu am avut zeci de relaţii, dar cele câteva care mi-au „îmbulinat” viaţa, m-au învăţat că tot ce urmează după „ hai să luăm o pauză” face rău la corason! Să fim serioşi, realitatea nu e ca o telenovelă în care bagi publicitate cu Dero Alb Dalb timp de 10 minute şi apoi continui de unde ai rămas. În momentul în care apar nesiguranţa, lipsa de aer şi dorinţa de libertate, e clar că s-a rupt o verigă din lanţul fericirii. Totul începe să meargă pe dos şi două săptămâni departe unul de celălalt nu e o soluţie. Căci o să pară roz când veţi reveni unul în braţele celuilalt, dar nu pentru mult timp. Nu se ştie niciodată când va erupe din nou vulcanul şi ce pagube va face! …o relaţie de viitor nu are nevoie de publicitate, chiar dacă reclamele sunt haioase!” – tot pe Belva.

drunk love

2013

„Fiecare femeie are nevoie, la un moment dat, de un gest care să dovedească cât de mult o iubeşte bărbatul pe care l-a ales. Fie că îi cere portofelul la control, fie că are nevoie de înţelegerea lui sau de un breloc pe care să scrie „Te iubesc, Geta!”, fiecare femeie apreciază o declaraţie de dragoste care să se muleze pe ale sale pretenţii; iar dacă găseşte bărbatul care să-i ofere ceea ce îşi doreşte, nici ea nu se va lăsa mai prejos şi-i va umple viaţa de mici declaraţii personalizate.” – text apărut pe Belva

„Te-am trântit de toţi pereţii şi te-am acuzat pentru tot ce a mers rău în viaţa mea! Am spus că nu mai am nevoie de tine, dragoste!… că totul ar fi mult mai uşor dacă ai pieri din sufletul meu! Şi ai plecat… m-ai abandonat şi ai lăsat în urmă doar un gol imens. M-ai lăsat cu amintiri şi lacrimi, cu cântece şi replici ofilite din filme. Mi-ai oferit o poveste cu un singur personaj principal: eu. ”text apărut În Grădina Mea

family guy love

2014 (până în prezent… cine știe, până la sfârșitul anului…)

„De ce mă privești cu ochii plini de venin atunci când în preajma mea se află o prezență masculină, chiar dacă e acolo doar pentru a schimba o vorbă? De ce arunci cu săgeți, când ai spus că, orice s-ar întâmpla, vei rămâne un prieten bun? De ce l-ai străfulgera pe cel care mă face să zâmbesc, dacă mi-ai spus că tot ce-ți dorești este să mă vezi fericită?

Dragul meu,

Vei întâlni pe altcineva. Voi întâlni pe altcineva. Poate că unul dintre noi a făcut asta deja. Hai să nu ne mai luptăm în priviri ucigătoare și să ne lăsăm să fim fericiți, indiferent cu cine alegem să fim! Hai să lăsăm telenovelele pentru Acasă TV! Eu nu sunt sărmana Maria, iar tu nu ești niciun Jose…” – text apărut pe Belva.

„Nu vrei să începi, nu vrei să termini. Nu vrei să schimbi, nu vrei să repari. Nu vrei nimic altceva decât să te simți la fel, mult, mult timp. Nu are nicio legătură cu veșnicii fluturi din stomac, cu banalul nod în gât, cu nevoia disperată de a lega pe cineva de șoldurile tale. Nu are legătură cu dorința de control, de cunoaștere, cu setea de necunoscut.

E doar un sentiment, care te face să treci altfel prin zilele friguroase, căci, prin dărnicia sa, îți încălzește și colțul cel mai întunecat al sufletului. E doar o senzație de prea mult bine, un bine care te sufocă și apoi te salvează, care te aruncă într-un capăt al patului, cu ochii lipiți de tavan. E doar o stare care nu te împinge spre planuri de viitor, ci spre pofta de a profita din plin de prezent.” – text apărut În Grădina Mea

Lorelai Luke

Și acum mă întreb: să fie cu adevărat o evoluție sau doar o simplă trecere a anilor?

Sursa foto: pinterest.com

Părerea voastră contează!

