Azi nu am luat foc

Se întâmplă uneori să ai și zile proaste. Zile în care ai impresia că toată lumea e împotriva ta, că universul e întors cu fundul în sus și că nu există ciocolată în lume care să te facă să zâmbești din nou.

Azi a fost una din acele zile. Deși se apropie o mare sărbătoare și ar trebui să fim mai buni, mai curați, mai puri și toate celelalte calități pe care le promovează toată lumea în perioada asta, eu azi am simțit nevoia să-mi cumpăr un sac de box.

Numai că m-a înzestrat natura cu un sadic simț al umorului, care se activează atunci când mă aștept cel mai puțin. Drept urmare, mi-am spus că întotdeauna se poate mai rău și că nimic nu e atât de grav dacă nu a ajuns cu un milion de vizualizări, pe youtube. De exemplu, ar trebui să fiu mulțumită că:

1. Nu mi-am învinețit singură vreun ochi

funny-bad-day-02

2. Nu am ratat vreo aterizare

funny-bad-day-05

3. Nu am luat foc

funny-bad-day-11

4. Nu am avut vreo tentativă de a face mișcare

funny-bad-day-14

5. Și nu am nimerit în vreun început de tsunami

funny-bad-day-07

Așa că aștept să răsară soarele pe ulița mea, gândindu-mă că totul e bine când se termină cu bine…

2 responses to this post.

  1. :)) Da, frumos optimismul tau! Chiar daca ai avut o zi grea, ai reusit sa iti regasesti simptul umorului, optimismul si ai reusit sa multumesti ca nu ti s-au intamplat lucruri mai rele…cred ca asta e reteta, pentru a trece, cu bine, de astfel de zile.🙂

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

