Black Friday m-a scăpat de râșniță

black friday 2014

Anul 2013 a avut multe minusuri, dar nu despre ele vreau să vă vorbesc astăzi. O să mențin tonul optimist și o să vă povestesc despre unul dintre plusurile anului 2013: am reușit să-mi cumpăr laptop, cu banii munciți de mânușițele mele. Poate n-o fi cine știe ce, dar pentru mine a fost una dintre cele mai mari realizări (dacă făceați cunoștință cu râșnița mea de calculator, ați fi înțeles ce zic).

Sătulă de numărat dungi imaginare în așteptarea unei reacții din partea calculatorului meu vechi, am decis să fac pasul cel mare și să-l arunc pe geam  să-mi procur ceva nou. Și cum se apropia Black Friday în perioada aceea, am zis să mai rabd câteva zile și să încerc să prind o promoție. Zis și făcut.

Când toată lumea se înghesuia să-și cumpere câte un aragaz, un aparat foto, o tigaie, un pantof, la un preț care să nu-ți dea gaură în portofel, eu am luat măreața decizie de a-mi achiziționa un laptop. Am dat clickuri peste clickuri, am analizat o mie și una de oferte, m-am consultat cu specialiști și cu inapți, cu prieteni și cu dușmani și, într-o ploioasă zi de noiembrie, am plecat din Metro cu o cutie, mai mare ca mine, în brațe.

Și de atunci am devenit fană Black Friday. 

Deși auzisem zvonuri precum:

– vei sta la cozi interminabile!

– nu vei putea accesa site-ul fix când vei dori să plasezi comanda!

– produsele scoase la promoție sunt de calitate îndoielnică!

– o să-ți regreți timpul pierdut!

etc., chiar nu am avut parte de îndeplinirea niciunuia dintre ele.

Nu am stat la nicio coadă. Dimpotrivă, am ajuns la casă și în 5 minute am devenit mai săracă cu câteva sute de lei (dar mai bogată cu un produs); când am accesat site-urile, pentru a analiza toate ofertele, nu s-a blocat niciunul dintre ele; iar produsul achiziționat nici că putea fi de o calitate mai bună. Îi chinui tastele zilnic și nu a dat semne de împotrivire până acum. Suntem prietenii cei mai buni. Și singurul timp pierdut pe care îl regret este cel în care am dat crezare tuturor zvonurilor. 

Pentru Black Friday 2014 încă nu m-am hotărât în ce direcție să mă îndrept, dar știu din surse sigure că vor fi oferte destul de tentante. Probabil mă voi orienta spre articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și cărți. Multe, multe cărți. Și probabil voi avea nevoie de câteva rafturi în plus, pe care să-mi așez noile cărți. Oi vedea eu.

Cert este că nu voi rata nici anul acesta sărbătoarea prețurilor reduse, care va avea loc pe data de 28 noiembrie.

Dintre magazinele participante anul acesta, cele care mi-au făcut cu ochiul sunt: ClickShop, TinaR, SevenSins, ZorileStore, Elefant, Editura Nemira, Curtea Veche, HomeyComb.

Voi ce părere aveți despre această sărbătoare? Ați profitat de vreo ofertă sau aveți de gând?

Sursa foto: black-friday-romania.ro

7 responses to this post.

  1. Posted by Marius Brăilă on May 16, 2014 at 23:26

    ia-ti un e-book reader Kindle pentru carti. cel mai ieftin e in jur de 600 RON, cu Wi-Fi (de BlackFriday si mai ieftin). e mic,incape in orice geanta (de femeie in cazul tau), si poti citi si in parc. brightness-ul scazut al ecranului iti da senzatia ca citesti de pe o foaie, nu de pe un device. de asemenea ai 1000+ carti gratuite de la amazon. si daca vrei sa fii si mai “dotata”, poti sa-ti iei Kindle-ul cu 3G. o carte cu net incorporat. what more could you want?

    Like

    Reply

  2. :))) prima mea rasnita a fost cumparata din banii obtinuti impartind fluturasi pe strada. Cat despre Black Friday, s-ar putea sa profit si eu de ocazie anul asta🙂

    Like

    Reply

  3. daca tot ai investit in tehnologie, de ce nu continui? Cartile sunt online, multe din ele disponibile chiar gratuite (daca stii unde/cum sa le cauti)… black friday e bun pentru multe lucruri, dar carti mai ieftine decat gratuit parca nu am vazut nicaieri. :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on May 16, 2014 at 20:57

      Una e când dai scroll pe tabletă și alta e când ții cartea în mână.🙂 Nu se compară!

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

