9 obiceiuri care m-au făcut să râd

bad habits

Citeam astăzi un articol intitulat „60 de obiceiuri care nu ar prinde în țara ta” și pe măsură ce îl analizam îmi dădeam seama că titlul conține mult adevăr. Din România trebuie să plece mulți indivizi pentru a începe să deprindem alte obiceiuri. Păcat că mulți dintre cei care pleacă sunt cei care ar trebui să rămână. 

Dintre cele 60, doar câteva au reușit să mă facă să râd în hohote. Nu că ar fi fost glume, ci pentru că mi-am imaginat cum ar fi dacă un român ar încerca să pună respectivele obiceiuri în aplicare.

1. Să nu încui ușa de la intrare

Poate dacă ești acasă și ai veșnic o bâtă/un pistol prin preajmă, ai putea să scapi cu toate bunurile întregi și la locul lor. Dar dacă pleci de acasă și lași ușa deschisă, am impresia că rămâi în poponețul gol înainte ca umbra ta să apuce să părăsească clădirea.

2. Să nu te asiguri înainte de a traversa strada

La noi acest obicei este considerat sport extrem. Și asta pentru că șoferii au impresia că dacă se află în spatele volanului, le-a mai crescut o pereche de cojones și sunt mai cu moț decât cei care aleg să meargă pe jos, într-o zi cu soare. Chiar dacă te afli pe trecerea de pietoni și ai tot dreptul să traversezi strada aia, te mai și claxonează că nu te miști atât de repede pe cât ar considera ei că este necesar.

Nu de alta, dar se grăbesc să ajungă la Mall.

Așa că dacă vrei să zbori 10 m fără parapantă, te invit să traversezi fără să te uiți în stânga și-n dreapta (minim de 2 ori).

3.  Să nu piratezi

Dacă în clipa asta s-ar anunța un control în fiecare casă, 99% din populație ar lua-o razna, neștiind unde să-și ascundă laptop-ul, cd-urile, stick-urile etc. Pentru că nouă ne trebuie tot: de la Windows-ul cel mai nou, la antivirusul cel mai bun, la programul ăla pentru editat poze, pe care nu-l folosim niciodată. Ne place să avem tot dar să nu plătim pentru nimic. Să nu mai spun de muzică. Da, da, știu că s-a inventat youtube-ul, dar atunci când îți faci cd-uri pentru mașină, tot muzică piratată folosești!

4. Să crezi tot ce auzi la Meteo

Da, dragii mei. Dacă siliconata cu 3cm de material, de pe ecranul televizorului tău, spune că astăzi nu va ploua deloc, să o crezi pe cuvânt și să nu-ți iei umbrela la tine. Sigur vei ajunge înapoi acasă și vei fi nevoit să-ți storci și chiloții.

5. Să nu mai scuipi și să nu mai arunci gunoaie pe jos 

Inițial, m-am gândit că pentru ca acest lucru să fie posibil ar trebui să plece din țară toți mârlanii care frecventează Divino-uri și Bamboo-uri. Apoi, mi-am dat seama că ar trebui să dispară din țară toți mârlanii de toate vârstele. Nu am degete la mână să număr câți bătrânei, aparent educați, am văzut abandonându-și secrețiile pe trotuar, într-o singură zi.

6. Să renunți la ideea că tot ce-i ieftin e prost și tot ce-i scump e bun

Păi cum așa? Să nu se mai laude domnișoarele cu eticheta de la Zara și hârtia igienică cu fir de aur? S-ar duce lumea asta de râpă, vă zic sincer. Cum să porți un tricou de doar 10 lei? Dacă te topești?

7. Să fii surprins atunci când vezi un accident la știrile de la ora 5

Noi suntem surprinși atunci când NU există un accident prezentat la știri. Măcar despre o babă violată, un scandal la barul din cartier, un politician prins cu mâța-n sac și un accident cu 5 morți și 3 răniți e musai să ne informăm, pe zi.

eat less crap

8. Să fii convins că toată mâncarea din comerț e comestibilă

Noi dacă nu citim ambalajul pe toate părțile nu ne simțim bine. Scoatem telefonul, căutăm ce înseamnă E251 pe Google și în cât timp facem cancer dacă-l consumăm și abia apoi punem produsul în coșul de cumpărături.

9. Să nu ți se pară anormal când un funcționar public e politicos cu tine

Cred că ăsta ar fi un semn că se apropie Apocalipsa. Atunci când o să mă duc să-mi plătesc facturile și doamna din spatele ghișeului o să-mi zâmbească și o să mă trateze ca pe o ființă umană și nu doar ca pe un transport pentru portofel, atunci o să fiu sigură că vine tornada; o să-mi anunț toate rudele să-și pregătească borcanele cu gem și sticlele de vin și să coboare la subsol.

1bd632de0cb45af75e6ca4eb9fc59b9e

Poate ar fi frumos să fie așa și la noi, dar cred că voi mai mânca multă pâine până să facem câțiva pași în direcția asta.

Sursa foto: pinterest.com

One response to this post.

  1. […] de bloguri locale pe care se scrie, asta ca să nu ziceți că doar arăt cu degetul: blogul Alexandrei Cristea, blogul lui Adrian Bot, blogul Oanei Ilie, blogul Doinei Radu. Și mai sunt exemple pozitive, dar […]

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

