Jurnal roz – sosire, primire, zâmbet

Fotografie2168

Sunt roz. Asta a fost marea mea grijă când am auzit în mâinile cui urma să ajung. O fată aparent drăguță dar care nu admiră prea mult culoarea mea. Ceva legat de rasa ei și obsesia pentru moda pițipoancelor. Nu am înțeles despre ce e vorba dar sper să aflu mai multe despre asta în zilele ce urmează. 

Vorbesc despre noua mea gazdă. E blondă, nu prea înaltă și lucrează cu copiii. Iar în timpul liber scrie.

Fotografie2166

Când am auzit ușa apartamentului său deschizându-se, mi-a fost teamă. Nu voiam să văd dezamăgire pe chipul său și mare mi-a fost bucuria când mi-a zâmbit pentru întâia oară. Parcă mi s-a ridicat o piatră de pe ghiveci.  M-a plăcut din prima!

Fotografie2164

Sunt doar de câteva ore pe pervazul din camera sa și mă simt destul de confortabil. Probabil mă voi simți mult mai bine pe măsură ce vom ajunge să ne cunoaștem mai bine. 

Momentan, tot ce știu despre ea e că doarme mult, mănâncă ciocolată, alintă tot ce prinde și se alintă și ea cu fiecare ocazie și uneori stă în poziții ciudate în pat. Mai devreme citea o carte și avea picioarele ridicate pe un perete. Îmi amorțesc frunzele doar uitându-mă la ea. Aaa și ascultă muzică zbuciumată atunci când își schimbă hainele.

Concluzia după prima zi: mă bucur că Silan a organizat acest concurs și că pot savura 8 săptămâni de prospețime alături de ea. Va fi un răsfăț total!

4 responses to this post.

  1. […] Jurnal roz – filă anterioară […]

    Like

    Reply

  2. Salut, imi cer scuze pentru spam, insa vreau sa te invit la un concurs cu premii in bani.
    Tot ce trebuie sa faci este sa raspunzi la intrebarea: „Daca te-ai trezi intr-o dimineata cu o importanta suma de bani, ce dorinte ti-ai indeplini?”
    Mai multe detalii aici: http://literestacojii.wordpress.com/2014/07/02/concurs-avbs/
    Multumesc!

    Like

    Reply

  3. Să crești mare și frumoasă! :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

