Jurnal roz – Prima săptămână

E frumos aici. Auzisem că gazda mea nu a mai îngrijit prea multe plante la viața ei, dar s-a descurcat foarte bine până acum. M-a udat la timp, mi-a și pulverizat apă pe frunze din când în când, (râdem amândouă și spunem că e ora dușului când face asta) și nu m-a lipsit de soarele de care am nevoie. 

Fotografie2239

Chiar m-am obișnuit cu stilul ei de viață. Dimineața când se trezește îmi zâmbește și deschide larg geamul. Privim amândouă cum se strecoară soarele printre nori, apoi eu rămân cuminte pe pervaz și ea se pregătește să plece la serviciu. După-amiaza când vine înapoi acasă, o întâmpin cu mare bucurie; sper să-și dea seama de asta. Îi zâmbesc și eu și o ascult cum povestește despre prichindeii ei de la grădiniță. Par haioși. Aș vrea și eu să-i întâlnesc cândva. Până acum am reușit doar să văd frânturi din pozele de pe laptopul ei.

Acum două seri a plouat. Am avut impresia că o să se sperie de furtună și o să închidă geamul. Dar ea l-a deschis mai larg decât era, și-a închis serialul la care tot râde de câteva săptămâni și a deschis o carte. Părea că-i place la nebunie să asculte stropii de ploaie cum lovesc pământul. Până și paginile cărții le dădea ușor, temându-se că orice urmă de zgomot va speria picăturile de ploaie.

Fotografie2279

Prima săptămână a fost foarte frumoasă! Ne-am împrietenit și îmi pare că nu mă pot dezlipi de camera sa. Am auzit că are și alte prietene cu petale în balcon, dar nu mă îndur să plec de lângă ea. Și cred că nici ea nu se îndură să mă lase. 

Tot nu m-am obișnuit cu energia pe care o are de la o vreme, dar lucrez la asta. E veșnic veselă și face tot posibilul să alunge orice urmă de negativitate. Aaa și mă alintă la greu. Nu am mai fost așa răsfățată niciodată. Începe să-mi placă!

8 săptămâni de prospețime continuă și în fiecare zi le mulțumesc celor de la Silan că n-au greșit adresa.

Jurnal roz – filă anterioară

2 responses to this post.

  1. Cat de frumos vorbeste floricica ta! A citit multe carti la viata ei, ma gandesc….

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

