Un pix, vă rog!

Found on bentrovatoblog.com

Soarele îmi bate în ochi dar nu-mi feresc privirea. Sunt de câteva zile bune aici și mi-e dor să scriu. Nu am nicio foaie la îndemână, niciun pix, niciun creion dermatograf. În jurul meu e doar verde. E proaspăt. E viață. Și totuși eu mă simt atât de moartă. Pe dinăuntru nu mai pulsează nimic dar încă respir. Încă gândesc, trăiesc, clipesc. Încă iubesc. 

Ar fi motiv de fericire. Ar fi suficient pentru a zâmbi. Dar cine să mă vadă?

Îmi mut privirea în dreapta: un brad, o masă de plastic, un grătar vechi, o paletă de tenis, o pisică leneșă ce soarbe apă maronie dintr-o baltă. Îi tremură mustățile. Și mie sufletul. Mi-e dor.

Întorc ochii spre stânga: un leagăn ruginit, un gard din lemn, o floare ofilită, un câine plictisit cu botul pe labe. I se usucă nasul. Și mie lacrimile. Mi-e dor.

Tot ce este în curtea asta mă îndeamnă să scriu: firele de iarbă, papucii murdari sprijiniți de topogan, mopul, mingea dezumflată, bluza de trening agățată-n gard, pereții bătrâni, acoperișul roșu, tabla tip tigla, ferestrele închise, preșul prăfuit.

Mi-e dor de litere, de felul în care se prind atât de firesc de mâini și formează cuvinte; de semnele de punctuație, atât de vitale uneori. Mi-e dor de scrisul cu roșu peste pixul ce nu se mai șterge. De prima încercare, de corecturi, de liniștea dinaintea sosirii inspirației; de furtuna ce se declanșează în interior la apariția ei.

Și de tine. De tine ca sursă de inspirație, ca refugiu, alinare; ca iubit, dușman, străin. Mi-e dor de mâinile tale în părul meu, de sărutul pe frunte atunci când vorbele nu-și mai găseau rostul, de privirea ce străbătea o cameră întreagă doar ca să ne unească.

Dar văd că vine ploaia. Trebuie să mă ridic de aici, oricât de mult mi-aș dori să nu mă mișc. Căldura se topește și stropi reci îmi lovesc fruntea.

Voi scrie. Trebuie. Vreau.

Sursa foto: bentrovatoblog.com

3 responses to this post.

  1. Frumos “strigat” ! Gasesti tu o modalitate de a-ti asterne surplusul de iubire in cuvinte potrivite!

    Like

    Reply

  2. Posted by Eu on July 21, 2014 at 22:12

    si mie mi-e dor de tine !

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

