Nuntă simplă

ed7480fd00a21671442297fb20fd96c6

Am fost la multe nunți invitată și fiecare dintre ele a avut ceva care m-a impresionat. Fie că era vorba de dansul mirilor, formația invitată sau localul ales, la fiecare nuntă la care am mers, am admirat ceva și mi-am spus „așa vreau să fie și la nunta mea”.

Dar stăteam zilele trecute și mă gândeam că nu e așa ușor să organizezi o nuntă. Și bănuiesc că nici foarte ieftin, mai ales dacă ești o fire pretențioasă. Cunosc multe persoane care preferă să lase responsabilitatea pe umerii altcuiva și decid să angajeze pe cineva să se ocupe de organizare. Dar dacă te decizi să te ocupi tu de tot, sunt o mulțime de lucruri de bifat pe listă: de la umblatul prin oraș după restaurante nunti și biserici, până la alegerea unei formații care să-ți cânte melodiile preferate și să anime atmosfera; asta dacă nu preferi un dj nunta.

Să nu mai spun de rochia de mireasă și invitațiile personalizate.

Și dacă stai și te gândești că numărul de divorțuri crește de la an la an, oare mai merită atâta fast o căsătorie? Sau mai bine semnezi actele și ieși la un pahar de vin cu prietenii și rudele dragi ție?

Mai e mult timp până să mă gândesc serios la nunta mea, dar nu cred că aș vrea ceva prea măreț. Cu cât e mai simplu, cu atât mi se pare mai frumos. Nu vreau trăsuri, covoare roșii, dantele și o mie de invitați. O mână de oameni dragi mie, un local drăguț și un preot care să nu mă plictisească cu discursuri motivaționale mi-ar fi suficient. Și bineînțeles, un fotograf bun care să surprindă toate momentele esențiale.

Dar asta spun acum, cât încă nu-s pusă în fața situației. Probabil în momentul respectiv mă va prinde și pe mine febra nunții și mă voi răzgândi în privința simplității.

În orice caz, sper să nu am parte de astfel de momente:

Sursa foto:  m.bridalguide.com

One response to this post.

  1. Hmm…ala care o ia in carca este penal..am ras cu lacrimi!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

