Experiment TV la ora 19.00

ad6565ae106db7a673ea7df05957b309

Într-o încercare de a mai da o șansă canalelor de televiziune, am deschis televizorul. E mic, de bucătărie, stă atârnat într-un colț și nu-l bag în seamă cu săptămânile, de obicei. Dar azi mi-am zis să fac un experiment și să văd cam care ar fi șansele să găsesc ceva interesant de vizionat la ora 19.00, când, să zicem, lumea s-a întors de la muncă și vrea să se relaxeze.

Primul canal pe care-l nimeresc este unul local, Tv Galați. Este ora 18.55 și se difuzează Poveștile cazinoului, un soi de documentar ce pare a fi realizat pe când era bunica fată mare.

Schimb. Ajung pe un canal de a cărui existență nici nu știam până acum: Antena Stars. Aici sunt știri. O mândră îi dă legătura unei alte mândre, care pare a fi luată prin surprindere, căci își roade unghiile de zor. Probabil e stresată, gândindu-se la știrea despre Gigi Becali, pe care o spune, apoi, ca pe o poezie de Bacovia: trist și fără vlagă.

Nimeresc și pe Pro TV, unde tot Gigi Becali e personajul principal. Aparent, toată lumea e contrariată de cele 5 zile de permisie pe care le-a primit. Și reporterul de la această televiziune  e un pic stresat, căci se blochează de vreo 2 ori în mijlocul frazei, apoi este întrerupt de o filmare și se lasă păgubaș.

Antena 1 e mai cu moț. Nu-l abordează (încă) pe Gigi, îl mai lasă un pic în suspans. Lucrează, însă, la sentimentul telespectatorilor, prezentând povestea pompierilor care au găsit un copil și l-au adoptat. ȘOCANT! în timpul știrii nu a apărut niciun ȘOCANT, scris cu galben pe negru, pe ecran. Următoarea știre face parte tot din categoria dramatică: fundalul sonor îți ridică părul din nas iar declarațiile martorilor aproape că par sincere. Nici a treia știre nu este din domeniul politic. Să fie o coincidență?

bb17c1e0f456ef8ccc36aedd9caaeebd

Pentru că am poposit deja prea mult timp pe un singur post, riscând o creștere bruscă a audienței, apăs insistent pe butonul telecomenzii: Boomerang. Tom și Jerry. Ah, copilărie! Pentru asta aș mai plăti 10 ani abonamentul la TV.

Urmează Prima TV: Râzi și câștigi. Două pisici se uită în oglindă. E haios, dar încă nu am primit interdicții pe youtube.

Realitatea TV e băgată până-n gât în discuții despre Ponta. Un domn cu cravata strâmbă și-n dungi se agită cu explicații, în timp ce o domnișoară în tricou roșu dă din cap dezaprobator. Nu înțeleg nimic. Nu știu dacă să mă bucur sau nu. Poate dacă aș înțelege ceva, m-aș enerva și eu. În timpul discuției aprinse, i se taie craca unui domn în mijlocul cuvântului ”nu„, pentru o informație de ultimă oră: Izaura, fiica lui Bercea Mondial, a fost reținută. Ridic o sprânceană, mă întreb cine naiba e asta și mut pe alt canal.

Antena 3 a aflat și ea informația de ultimă oră. Am scăpat de Sclava Isaura și am dat de Inculpata Izaura… 

Frunzăresc câteva canale: meci de fotbal, meci de baschet, un nene simpatic care face mâncare, câțiva pletoși într-o curte. Hopaaa. Stop! Cercetez un pic pe Sfântul Google și aflu că e un reality show, numit Duck Dinasty. Pare interesant. Îl notez și rețin.

Ajung la muzică. Pe Kiss Tv, o chinuie talentul pe o mândră intitulată Ami. Suferă intens pe o plajă, probabil după un Velea Jr. Nimeresc pe Etno. E publicitate. Slavă Domnului! H!t TV e următorul. Aici cântă Manic Street Preachers – A design for life. Mișto! După ei, apare Justin Timberlake. Retina mea dă like! Apăs iar pe telecomandă și dau de Smiley. Schimb. Nu sunt într-o dispoziție prea zâmbăreață. Iar apăs: Taraf TV. Vă-le-leu! Piei, satană! Bine că n-am scăpat telecomanda și am reușit să mut rapid.

Frunzăresc din nou: documentar despre Hitler, niște mândre îmbrăcate în draperii și cu colivii pe cap traversează niște pasarele (ce ți-e și cu moda asta…), desene animate cu roboți hidoși, alte desene animate cu microbi și pulverizatoare, reclame, oameni pe biciclete, pe Eurosport un nene călărește prin păpușoi. Nu stau să aflu de ce. Ajung și pe Acasă TV, unde una mujer e indignada că l-a văzut pe un hombre besando una otra mujer. Ay caramba!

Ajung înapoi pe PRO TV și văd o știre despre Vocea României. Aparent, Brenciu a plecat și i-a cedat locul lui Tudor Chirilă. Sunt curioasă dacă o să apară cu fes în vreuna din emisiuni.

Închid și plec în camera mea. Mi-a ajuns!

Sursa foto: pinterest.com

8 responses to this post.

  1. Alexandra, multumesc frumos pentru apreciere si felicitari si tie!🙂 Ma bucur ca ne numaram printre castigatori, insa prea multe noutati nu am nici eu. Nu mi-am primit inca premiul. Ce sa spun…On attend!

    Like

    Reply

  2. La ce ai zis că ai văzut lucrurile ăstea interesante, te-ve-li-zor? Parcă vag îmi aduce aminte de ceva. Cum le spuneai, emisiuni? O fi ceva invenție nouă? Se schimbă lumea, apar tot timpul chestii noi și eu rămân în urmă.

    Like

    Reply

  3. Posted by popcorn on September 18, 2014 at 00:37

    si ce ai facut in camera ta? yumii!

    Like

    Reply

  4. Eu, unul, prefer Universal Channel si AXN (AXN Black pt ca da showul meu preferat :SURVIVOR)

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on September 17, 2014 at 20:39

      Eu mă uit online la toate serialele și emisiunile. Nu am parte nici de publicitate și nu-s condiționată de vreun program.😀

      Like

      Reply

      • In general si eu ma uit online.Insa imi place totusi sa fac audienta acestor programe fiindca, cel putin, dau seriale bune-f bune (in comparatie cu canalele care promoveaza ce e urat si prost in tara asta).

        Like

  5. Eu sunt fan History şi Nat Geo Wild. Liniştite îmi sunt nopţile de când mă uit numai pe astea…😀

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

