Jocuri cu Dora

158985383

Aruncăm cu bile, țopăim pe pătrățele colorate, ne dăm pe tobogan și râdem în hohote. Ne tragem suflarea și o luăm de la capăt.

Sunt obișnuită cu energia copiilor; mi-am adus aminte cât de frumos e să te joci, cât de eliberator e să chicotești, să te amuzi, să trăiești și să uiți de probleme. M-am obișnuit cu inocența lor și totuși în fiecare zi mă uimesc cu câte ceva.

Mă ridic dintre bilele colorate și mă apropii de o fetiță care stătea pe un scăunel; singură, cu un telefon în mână.

– Ce faci, draga mea?

– Mă joc.

– Nu ai vrea să te joci cu noi în loc să te joci pe telefon?

– Nu pot acum. Mă joc cu Dora.

– Cine e Dora?

– Uite…

Îmi întinde telefonul, cu un zâmbet larg pe față. Arunc o privire și văd o galerie cu jocuri, toate dedicate unei anume Dora: Dora la școală, Dora în tren, Dora la fermă etc.

– Drăguță Dora dar nu poți să te joci cu ea mai târziu și să vii să te joci cu noi la tobogan acum?

– Trebuie să o ajut pe Dora să ajungă la școală mai întâi. Doar așa face și mami: întâi mă duce la grădiniță, apoi își vede de treaba ei.

Am amuțit. E incredibil uneori ce asocieri fac micuții între lumea virtuală și lumea înconjurătoare. Te pot lăsa cu gura căscată și privind în gol, de cele mai multe ori.

La 10 minute, a lăsat telefonul pe scaun și ni s-a alăturat. Dora era în siguranță, la școală, iar ea se putea da pe tobogan fără grijă. 

sursa foto: http://www.gettyimages.com

2 responses to this post.

  1. Chiar că te asă fără cuvinte un astfel de răspuns🙂

    Like

    Reply

  2. Un alt articol la fel de bun ca “Fetița fără chibrituri. Fetița cu tabletă” in sensul ca iti arata faptul ca pustii urmaresc foarte atenti ce fac parintii lor si le copiaza, intr-un fel, modul lor de a fi.

    Foarte reusit articol🙂 (chiar daca, la prima vedere, pare unu simplu)

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

