Dilema românului – Cu ce mă șterg la nas, iepurașul sau șervețelul?

what-the-hell-did-i-just-see

Știi momentul acela când îți spune cineva „băi, dă pe Prima TV că e Filantropica. Abia a început!” și tu te gândești că e mai simplu să deschizi televizorul decât să cauți și să descarci torrentul cu filmul/să cauți și să te uiți online la film? Înseamnă că știi cât regreți alegerea când începe prima rundă de publicitate. 

Și nu e vorba că nu ar fi utile reclamele acelea. Unele din ele îți aduc în atenție un produs nou, unele sunt inteligent create și te fac să îți dorești să cumperi produsul respectiv iar altele pur și simplu te amuză.

Dar nu vreau să vorbesc despre niciuna din aceste 3 categorii astăzi. Vreau să vorbesc despre reclamele acelea care sunt atât de penibile încât nici nu-ți vine să mai râzi…

Lăsând la o parte spoturile publicitare care te asigură că ai firul de păr prea subțire, coapsele prea groase, tenul prea gras, nu mănânci destulă ciocolată și absorbantele tale n-au destule aripioare, să aruncăm o privire la unul dintre cele care-ți sugerează unde să-ți sufli nasul:

Ce pot să zic? De fiecare dată când eram răcită, îmi luam pușca cu mine și mă duceam în pădure, în căutarea lui Bugs Bunny, să-mi las mucozitățile pe blănița lui pufoasă. Noroc că mi-au spus ăștia că nu e ok să mototolesc iepurașii și că nu o să plâng dacă arunc hârtia mototolită la gunoi. Am scăpat de un drum…

Următoarea e tot cu animale, dar de data asta ceva mai înalte:

Ei bine, când mi-o crește și mie un struț în casă, atunci o să fac credit la BRD! Până atunci, încerc să mă limitez la propriu-mi salariu și să mă abțin din a adopta animale înfășurate în pătură și abandonate pe preș.

Dar dacă v-am părut cârcotașă și v-ați spus în gând: „Hai, măi Alexandra, că măcar iepurașii erau drăguți iar struțul haios!”, să vă văd reacția la următoarea reclamă:

Când am văzut gagica cum caută și caută și caută, m-am gândit că poate și-o fi pierdut ochelarii. Nu de alta, dar mai știu eu una. Apoi l-am văzut pe puști că e și el derutat și caută același lucru. Mi-am zis, o fi vreo jucărie mică-mică-mică și asta o să fie reclamă la ouă Kinder. Dar când l-am văzut și pe soț, cum caută disperat printre dosare și în ghiveciul cu flori deja mi-am pus un mare semn de întrebare. 

Iar răspunsul m-a lăsat fără comentarii. Pulpa. Ei căutau pulpa, dragii mei. Ce pot să zic: la ea, înțeleg că o caută, deși dacă ar găsi-o în cuptor, nu prea ar avea ce face cu ea. Pe puști, îl înțeleg și pe el. E mic și e curios. Dar pe bărbat nu; dacă nici la ora asta nu și-a găsit-o e cam grav.

Lăsând conotațiile sexuale la o parte, mi se pare de-a dreptul penibilă.

Iar despre reclamele de la Catena mai are rost să comentez? Stela Popescu și Arșinel au avut farmecul lor cândva, dar presupusele poante din spoturile lor publicitare mi se par făr’ de sare și piper. 

Voi ce reclame penibile ați văzut pe la TV? Lăsați un link/rezumat în comentarii.

P.S: promit să fac și un top cu reclame reușite. Dar nu promit că vor fi românești…

10 responses to this post.

  1. iepurași mototoliți??? :-))))

    Like

    Reply

  2. p.s. e scrisă pe bani mulți reclama la catena și e scrisă prost punct

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

