Piticoții spun lucruri trăsnite

Fotografie1501

Când ești înconjurat de copii, zilnic, nu există săptămână să nu asiști la conversații care-ți stârnesc râsul. Imaginația lor e debordantă și te face uneori să te întrebi dacă și tu erai la fel de inventiv, când erai ca ei. Din povestirile mamei, cică scoteam și eu perle pe mica-mi guriță, dar parcă nu erau la fel de haioase precum cele de care am eu parte, muncind la grădiniță.

Să exemplificăm:

– Doamna, doamna…

– Da, Răzvan…

– Zăpada asta, zici că-i parmezan.

***

– Antonio, nu mai alerga, te rog.

– Dar, doamna, trebuie să alerg.

– De ce trebuie să alergi?

– Trebuie să alerg pentru că sunt alergic!

***

– Robi, cum spui la chitară în engleză?

– Guitar.

– Very good! Și la tobe?

– Tobes

***

O fetiță îl tot striga pe un băiețel:

– Cosmiiiiin, Cosmiiiin… Măi, Cosmin, da’ tu nu mai auzi?

– Ba te-am auzit din prima, dar îmi plăcea cum sună.

***

– Insecta asta nu mai trăiește. E murată…ăăă, adică murită.

***

Doi prichindei vorbeau și își imitau tăticii, folosind 2 cartonașe colorate:

– Uite, uite, eu beau o bere. Ahhh ce rece și bună e!
– E mai bun vinu’. Ce știi tu?! Berea te face de comandă…

 

Și bineînțeles că au mai fost astfel de momente haioase pe care am omis să le notez dar anul acesta mi-am propus să umblu cu un carnețel după mine și să scriu tot ce aud de la prichindeii mei dragi. 

Dacă aveți și voi astfel de perle prin bagaj, vă invit să le lăsați într-un comentariu!

 

2 responses to this post.

  1. Haha! “Te-am auzit din prima, dar imi placea cum suna!” Genial! M-a bufnit rasul cand am citit de se uita toata lumea la mine ciudat. Ma gandeam sa o folosesc si eu replica asta in momentul in care ma striga o fata :)).

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

