Ce nume NU o să-i pun copilului meu? Izabella…

Eu când am zis că internetul ăsta nu-i pentru oricine…

474x296xziua-izabelei-meme-pancarta.jpg.pagespeed.ic.-8ATzUCxux

Mi s-a acrit de Izabella asta și marea ei petrecere. A greșit și ea butoanele și brusc a devenit vedetă. Eu dacă dădeam un enter greșit pe la 12 ani, bușeam tot Windowsu’ și mă punea tata să-l reinstalez singură. Să nu mai zic că aveam rație de stat la calculator și nici nu se punea problema să intru pe vreun site care să nu fi fost aprobat de tata înainte.

Exista mIRC-ul pe vremea aia. Era la modă să scrii asl pls măcar de două ori pe zi și să încerci să agăți vreo pușlama din alt oraș. Era distractiv, dar eu n-aveam parte. Căci am fost ciufulită la timp. 

Da, am chiulit și eu de la ultima oră prin clasa a patra, ca să fug într-un internet cafe. Ce am făcut acolo? Am intrat pe mIRC să văd și eu care-i treaba. Și prinsă în valul conversațiilor stupide, mi-am dat întâlnire cu dracu știe cine, într-un loc din Galați. Cum să ne recunoaștem? Fiecare să aibă un Chupa Chups în mână. Da, atât de „coaptă” eram la minte…

Noroc că s-a prins tata că nu-s la școală, m-a găsit și m-a săltat din scaunul ispitei, de urechi. M-a dus acasă și după ce s-a calmat, m-a pus pe canapea și mi-a explicat cum stă treaba cu pericolele internetului. Poate că n-am înțeles din prima 100% și am trăit o perioadă cu impresia că exagerează, dar din momentul acela am fost supravegheată mai bine. Și nu îl condamn pentru asta! Chiar mă bucur că a făcut-o!

În schimb, îi condamn pe părinții care NU fac asta; ci își lasă odraslele de 10-12 ani să caute capătul la Facebook, Twitter și Youtube. Să nu mai zic de site-urile finalizate-n XXX.

Da, internetul e periculos atunci când ești proaspăt adolescent și ai mintea-n sertarul cu chiloți. Pentru că nu conștientizezi de ce se poate întâmpla dacă împărtășești prea multe informații cu persoane străine.

Așa că tot hazul ăsta pe seama Izabellei întrece orice măsură. Fata asta n-ar trebui să aibă acces la internet pentru altceva în afară de informații pentru teme și jocuri cu ferme, vaci și motani vorbitori. Timp de socializare, evenimente, petreceri și cunoscut băieți este… când se mai înzdrăvenesc neuronii și se fac distincțiile între pericol și distracție. 

Iar de Măruță, că a avut-o astăzi invitată la emisiune, ce să mai zic? … Mai pot să zic ceva? Îmi vine să arunc televizorul pe geam, dar mă gândesc că n-are nicio vină săracul și oricum e posibil să moară de inimă la ce emisiuni de cacao circulă prin el.

În concluzie: lăsați-o Domnului pe cea Izabella, că nu-i nici timpul nici cazul să ajungă vedetă de cancan!

Sursa foto: stirile.rol.ro

7 responses to this post.

  1. He he he, mIRC-ul… ce vremuri… Intrai pe canal si parca totul era posibil. Dupa cateva ore ieseai complet dezamagit ca nu ai gasit nimic interesant :))) Da, Internetul poate fi un loc deosebit de periculos pentru copii si adolescenti…iar parintii sunt parca tot mai ocupati in ziua de azi

    Like

    Reply

  2. Posted by popcorn on January 18, 2015 at 11:13

    “sa agati o puslama din alt oras” hai madam ca nu era atat de rau incat sa numesti un plod puslama ca intra pe IRC

    Like

    Reply

  3. Izabella a fost vanduta ca un sclav. Din start tot scandalul a fost cusut cu ata alba. Nu a gresit nimic, totul a fost bine gandit.

    Legat de ce zici tu, cu al tau tata, eu zic ca a tinut si de tine. Tu ai inteles si l-ai ascultat. Exista copii care faceau pe dos de cum li se zicea. Intentionat.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on January 17, 2015 at 09:00

      Nu am fost eu sfânta din calendar, dar nici așa rebelă încât să nu-l bag în seamă când îmi explica ceva serios.

      Like

      Reply

  4. Primul calculator l-am avut in 2002..dar fara internet.Si tot ce voiam era sa joc FIFA..si sa ascult muzica.Si, pare ciudat, da n-am intrat in viata mea pe Mirc (aveam deja o prietena..nu simteam nevoia sa socializez cu altii sau sa cunosc alte fete.Pt mine ea era perfecta :)).Iar cand aveam nevoie de ceva de pe internet pt referate ma duceam la unchiu-miu (Prima oara am avut net (in retea) dupa ce-a murit prietena-mea fiindca asa au vrut parintii mei.Daca tot nu ieseam din casa (am avut o depresie crunta timp de o luna)…macar sa ascult muzica si sa incerc sa ies din depresie.Si..mna..a reusit (asta ca un efect benefic..dar oricum aveam 19 ani atunci..nu 12-13 :)))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on January 17, 2015 at 08:58

      E bun internetul în multe situații, dar trebuie să ai discernământ cât de cât să știi ce să alegi. Iar la 12-13 ani numai discernământ n-ai…:))

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

