Cine a furat primăvara?

dear-spring-im-begging-you-please-come-back-winter-was-all-wrong-for-me-i-miss-your-sunny-smile-and-all-the-flowers-you-brought-me-d7f62

S-a supărat primăvara pe noi. E clar. A văzut că am stat cu săptămânile cu mormanele de zăpadă pe trotuare, fără să ne sinchisim să le strângem, și a zis să se răzbune. Să ne mai dea câte o ploaie, câte o ninsoare, câte o temperatură cu minus.

Mi-am strâns hainele groase de 3 ori până acum. Le-am aranjat frumos, de fiecare dată, le-am pupat de rămas bun și le-am așezat pe raftul ăl de sus, unde îți trebuie o scară, 2 scaune și 3 minioni ca să ajungi să-ți iei un tricou. Mi-am cumpărat și haine noi, primăvăratice, subțirele, care mai de care mai cu scris haios. Degeaba. Dimineața când mă trezesc să mă duc la muncă, tot la puloverul gri și lălâi apelez, că altfel îmi îngheață umerii, spatele și buricul. 

Unde-s ghioceii? (Nu, nu ăia de pe tarabă.) Unde-s copacii înmuguriți? (Nu, nu ăia din poze.) Unde-s firele proaspete de iarbă? (Nu, nu gazonul artificial.)

Fiecare amic de-al meu protestează pe Facebook: ba că vrea cinematograf în Galați (aș vrea și eu să particip la cel care se desfășoară offline, dar muncesc la ora aia), ba că vrea alt primar (de acord, abia aștept alegerile), ba că vrea mai multe adăposturi pentru căței, ba pentru pisici, ba pentru porumbelul Tremurător Nordcaucazian. Cert e că fiecare are un scop definit în viață. Fiecare vrea cu tărie câte ceva pentru societatea în care trăiește!

Ei bine, eu vreau primăvara înapoi. Nu vara aia cu călduri care-ți afectează genunchii și-ți tulbură privirea. Nu, nu! Nici aia nu îmi este pe plac. Dar primăvara, primăvara mi-e dragă rău! Așa că fac și eu protest! Dați-mi primăvara înapoi, fir-ar voi să fiți!

Sursa foto: pinterest.com

2 responses to this post.

  1. În ce priveşte întrebarea din titlu, presupun că-i retorică, fiindcă tu ştii foarte bine cine poate fi făptaşul. Desigur, un primar, un ministru sau orice parlamentar. Domniile lor fură zdravăn în ţara asta. DNA poate face precizări…

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

