Cine v-a născut, să vă aspire înapoi!

646x404

Credeam că doar ăi barosani scapă basma curată din orice. Dar se pare că, mai nou, și lichelele de rând au parte de același tratament în această țară minunată. Dacă ești șmecher și te țin balamalele, poți să faci orice vrea mușchiu’ tău, că mami îți face grup de susținere pe Facebook și ieși din pârnaie cât ai zice „boss”. 

646x528

Mi-e scârbă! Nu există lămâie pe lumea asta să-mi taie greața pe care o resimt atunci când vă văd. Fie pe stradă, fie la televizor, fie pe rețelele de socializare. Aveți impresia că sunteți centrul universului, că mădular ca al vostru n-a văzut Parisul și că toate păsăricile sunt înnebunite după privirea voastră tălâmbă.

Trei neuroni și ăia rătăciți aveți! Trei neuroni care își blestemă zilele pentru că au avut ghinionul să poposească într-un cap așa sec precum al vostru! Vă susțin părinții și prietenii. Mi se pare normal! Doar sunt de aceeași teapă. Nici la ei nu prea se fac sinapsele cum trebuie. Altfel nu-mi explic cum ar putea să vă socotească nevinovați, mielușei, viitori sfinți în calendar. Ceva la mansardă le lipsește cu desăvârșire.

Dar stați liniștiți, dragii mei „boși”. Roata se întoarce. Și să dea sfântul Allah și marele Buddha să aveți parte de cât mai multe surprize-surprize, tot restul vieții voastre, de să ajungeți s-o pomeniți pe Andreea Marin. Să vi se ofere sex surpriză din toate unghiurile și-n toate orificiile. Din toate direcțiile și-n toate cavitățile. Să mai greșească și alții cu voi și să-i iertați și voi pe ei, ca niște preamilostivi ce sunteți.

Titlurile din ziare spun de tupeu mizerabil, gesturi incalificabile și sentințe-șoc. Dar nu s-au inventat cuvintele potrivite pentru situația asta. Dacă s-ar inventa, nici mama bip-ului n-ar putea să le cenzureze.

Repet. Mi-e scârbă! Dacă ar fi după mine nu v-aș trimite la închisoare, dar v-aș tăia elementul surpriză din pantaloni. Să stați cu micțiunea-n pungă, din partea mea, tot restul zilelor voastre nenorocite.

Dar, repet, stați liniștiți! Nu voi sunteți răul maxim pe lumea asta. Nu, nu! Voi așa sunteți născuți, crescuți, educați… *hapciu*. La naiba, era să mă înec cu ultimul cuvânt…

Nu voi aveți vina supremă; ci ăi deștepți care v-au lăsat în libertate. Ăi cu studii superioare care s-au gândit că aveți dreptate și că meritați să vă mai plimbați cu mașina pe străzi și să amenințați jurnaliștii cu moartea. Ăia dau dovadă de o inteligență ieșită din comun. Cineva să le ridice o statuie, rogu-vă! Altfel nu o să mă pot abține și o să le fac eu un altar, unde să mai sacrificam câteva domnișoare ahtiate după sex-surpriză.

11 responses to this post.

  1. […] întâmplare, iar Dumnezeu o fi știut El de ce a alungat omul din Rai. Ieri am dat peste articolul Alexandrei și am simțit cum revolta sparge barometrul. Auzisem de cazul fetei violate de 7 (ȘAPTE!!!!) […]

    Like

    Reply

  2. Vai de capul nostru! Nu văd nicio urmă de regret la animalele astea!😦
    Ce oameni! Ce țară!😦

    Like

    Reply

  3. Posted by Flavia Susnoschi on July 16, 2015 at 12:52

    sentinta este definitiva si irevocabila? adica animalele astea raman in libertate sau mai este o cale de atac? CEDO, la urma urmei, daca justitia din Romanikk este prea corupta… ce sa zic, fereasca Dumnezeu, am trei fete si ma pun in locul parintilor victimei… chit ca as ajunge
    la inchisoare, dar as aplica Legea Talionului – ochi pt ochi si dinte pt dinte!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on July 16, 2015 at 12:57

      Sper să nu fie definitivă și să le vină mintea la cap celor care i-au pus in libertate…altfel chiar e grav ce se întâmplă în țara asta…
      Eu am zis ce le-aș face… Ciomu style

      Like

      Reply

  4. Aş zice că nu mă mai miră nimic. Şi totuşi.. e incredibil. Silă e un cuvânt prea blând.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

