O grădină ca un SuperBlog

header_nou1

Cum frunzăream eu internetul ieri și pierdeam timpul pe Facebook, în loc să fac ceva constructiv cu timpul meu, am văzut că au început înscrierile pentru SuperBlog 2015. Inițial, am trecut mai departe, încercând să ignor articolul cu pricina, deoarece știam cum stau cu inspirația și timpul: când e inspirație nu e timp, când e timp nu e inspirație. Ca-n bancurile cu Bulă, vă zic!

Astăzi, însă, am stat și am gândit-o la rece și am ajuns la concluzia că a trecut prea mult timp de când nu am mai scris constat pe blog. Căci, da, exista o vreme când nu trecea zi fără să găsesc un subiect ce merita articol pe blog. Scriam bine, scriam rău, important era că scriam.

Și, undeva pe drum, am pierdut acest obicei. L-am înlocuit cu ieșiri în oraș, cu săruturi sub clar de lună, cu sarcini de la serviciu și, evident, cu cea mai des întâlnită activitate la români: frecatul mentei.

Dar astăzi am pus punct. Mi-am luat inima-n dinți și am completat formularul pentru SuperBlog 2015. Sper să fac față probelor și să-mi recapăt ritmul, căci tare dor îmi este de cuvinte!

Tam, tam, tam, tam… Puppy Poweeeer!

images

sursa foto1: http://jurizare.super-blog.eu/

6 responses to this post.

  1. Bine ai revenit in SuperBlog!
    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Speram sa te regasim la linia de finish si ne-am bucura sa te cunoastem si personal, la Gala SuperBlog.🙂
    Inspiratie din plin si toate cele bune!

    Like

    Reply

  2. Credeam că te-ai lămurit că acest concurs îţi face praf mintea şi blogul, fiind numai pentru aşa-zise tinere talente la literatură, care produc versuri fără rime şi fără metrică, tocmai pentru o manea deşucheată. Totuşi, îţi urez succes!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on September 2, 2015 at 20:02

      Îi mai dau o șansă. Poate s-a schimbat ceva între timp, pe la jurizare și mă încadrez și eu în standarde.😀

      Like

      Reply

  3. Posted by Florin on September 2, 2015 at 18:53

    daca tot incepe scoala, e cam timpul sa treci si tu la scris(pe blog)🙂

    Liked by 1 person

    Reply

Părerea voastră contează!

