Tratament pentru fire sinucigașe

La o probă fulger, dacă m-ar pune cineva să spun primul lucru care-mi trece prin cap despre podoaba-mi capilară, aș spune: cade. Nu că e blondă, nu că vârfurile sunt mai rău decât Bahmuțanca și Prigoană și se despart din toate unghiurile, nu că refuză să crească pe cât mi-aș dori eu. Nu! Cade, dom’le! Din orice poziție, oricum l-ai prinde, oricum l-ai pieptăna, oricum l-ai peria, atinge, mângâia. Cade și dacă te uiți un pic mai urât la el, în oglindă. Își face cruce, se mai uită o dată în jos, aproximează distanța și se aruncă în gol.

hairloss

Dacă ar fi să bag în seamă tot părul pe care îl adun săptămânal, de pe covor, în momentul de față ar trebui să fiu cheală. Dar mi-a șoptit o păsărică atotcunoscătoare că firele care cad sunt înlocuite de unele noi. Că acestea noi au tendința de a crește în ritm cu salariile românilor, asta e altă poveste. Dar ele cresc: încet și sigur.

Și nu doar covorul din camera mea e victimă în asaltul firelor sinucigașe de păr. Dacă te-a pus necuratul să mă iei la plimbare cu mașina prin oraș, fii convins că, atunci când voi coborî din ea, pe locul unde am stat vei găsi minimum 10 fire aurii, întinse ca o pânză eșuată de păianjen.

Obișnuită sunt cu el, nu-i problemă, dar mă gândesc uneori: cum ar fi dacă ar poposi mai mult pe capul meu? Cum ar fi dacă aș găsi un tratament care să aibă efect și să-mi convingă firele de păr că viața merită trăită și că pe covor nu le va fi mai bine? Cum ar fi să pot spune și eu: „am un păr frumos și sănătos!”, ca mândrele din reclame?

Partea încurcată este, însă, că nu prea am răbdare la capitolul acesta. Când vine vorba de a-mi schimba ceva, cât de mic, din stilul de viață, parcă se întunecă cerul deasupra mea. O zi, două, trei, totul merge ca pe roate. Dar când vine ziua numărul 4, se duce naibii toată schimbarea și revin la obiceiurile vechi. De aceea nu am putut să urmez sutele de sfaturi pe care le-am primit, referitoare la uleiuri, pastile, măști naturale etc.

Un ser anticădere, însă, ar fi ușor de folosit. L-aș aplica pe părul umed, imediat după spălare și asta ar fi tot. Nu clătire, nu timp pierdut în așteptarea înainte de clătire. Doar aplicat și lăsat sticla deoparte.

Noua gamă Gerovital Tratament Expert Anticădere de la Farmec conține și un astfel de ser, pe care aș fi interesată să-l încerc, în combinație cu șamponul anti-cădere. Din câte am citit, aceste produse contribuie la întărirea rădăcinii și stimularea creșterii firului de păr, având în componență Procapil și Bio-Capigen. Și dacă vă uitați ca mâța-n calendar la aceste cuvinte, așa cum am făcut-o și eu până să mă documentez, aflați că Procapilul stimulează creșterea părului iar Bio-Capigenul întărește rădăcina acestuia.

 

farmec_superblog

Să mai spun și de o altă problemă pe care o am când vine vorba de schimbări? Spun, că doar de aia am taste. Bugetul; da, prețiosul de el! Acela de se instalează în portofel și dobândește abilități de Houdini, dispărând când ți-e lumea mai dragă. Pe el, dacă nu l-ar afecta aceste mici schimbări în stilul de viață, ar fi ideal. Dacă am putea să încercăm tratamente noi pe banii altuia…

De aceea, întotdeauna mă orientez pe raportul calitate-preț. Nu am încredere în ce este prea ieftin, căci bate la ochi dar nici nu mă înfig în ce are prea multe zerouri în coadă, căci nu găsesc banii pe stradă.

Și, de-a lungul timpului, am tot testat produse de la Farmec, de la creme de mâini și geluri de duș, la oje colorate. Nu am fost dezamăgită până acum și sunt convinsă că nici tura asta nu-mi voi schimba părerea.

Revin cu detalii. Fug să dau comandă și să-mi pregătesc, sufletește, părul pentru prima ședință.

doctorul_personal_al_parului_tau-e1443693733107

Acest text a fost scris pentru proba 2, de la Superblog 2015.

sursa foto1: arhiva personală

sursa foto2,3: www.facebook.com/media/

5 responses to this post.

  1. […] Tratament pentru fire sinucigașe […]

    Like

    Reply

  2. Cadeeeee, cade da-te ba ca cade :)))) Spor!

    Like

    Reply

  3. Posted by Flavia Susnoschi on October 9, 2015 at 12:54

    Buna Alexandra! Mama mea mi-a facut tratamente pentru cresterea si indesirea parului in copilarie si iti dai seama ca in vremea lui Ceausescu nu erau toate “minunile” sintetice de acum; de aceea, raman la convingerea ca cel mai bun si ieftin tratament este 1 galbenus de ou frecat bine cu 1 lingurita de ulei de ricin. Iti desparti parul in carare si iei pe o discheta demachianta amestecul acesta, apoi te ungi la radacina parului. Stai cu un turbanel din prosop pe cap o ora inainte de a te spala pe cap. S-ar putea sa ai nevoie de reteta dubla pt ca mie imi ajungea un galbenus si o lingurita de ulei de ricin cand eram copil… Faci tratamentul inainte de fiecare spalare pe cap. Dupa o luna, eu zic ca o sa vezi imbunatatirea🙂 Te pup!

    Liked by 1 person

    Reply

Părerea voastră contează!

