Tricou de educatoare – „Talk to the T-shirt!”

11990431_10153680033393988_7279509098489261115_n– Doamna, doamna, ce scrie pe tine?

– „I teach. What’s your superpower?”

– În engleză, nu?

– Da, pisoi!

– Și ce-nseamnă?

„Eu predau. Tu ce superputere ai?”

– Aha…

– Dar de unde ai bluza?

– E un tricou și e comandat special.

– Cum adică?

– Adică eu am ales mesajul de pe el. E personalizat.

– De la magazinul cu bluze personilizate?

– Cu tricouri personalizate, da!

Pleacă, țopăind, spre tobogan. După câteva secunde, se întoarce brusc și aleargă înapoi la mine.

– Doamnaaaaaaaa, adică tu ești supererou!

– Să-ți zic un secret?

– Da, da, da!

– Toți suntem! Fiecare dintre noi are o superputere.

– Eu vreau să pot să fac valuri uriașe!

Alți prichindei, ce se jucau cu o minge pe lângă noi, ne aud vorbind și se apropie și ei.

– Eu vreau să fiu ca Superman!

– Eu ca Thor!

– Eu vreau să am o viteză mare, mare, mare!

– Eu vreau să mă pot transforma în pisică și să pot face multe, multe inimioare! adaugă și o fetiță energică, în timp ce încearcă să-mi împletească părul.

– Ce prostie! La ce ajută inimioarele? întreabă, dezamăgit, un băiețel îmbrăcat într-un trening cu Spiderman.

– Ajută, să știi și tu! Inimioarele înseamnă iubire! Nu-i așa, doamna?

– Da, drăgălașo, o astfel de superputere ar fi foarte utilă!

– Te iubesc, doamna!

12063956_10205291962323452_1034786929_n

12071333_10205291962523457_787635775_n

Am mai avut tricouri cu mesaje dar niciodată unul care să aibă așa un impact, atât asupra celor mari, cât și a celor mici.

Nu eram acasă când a venit coletul, eram tot înconjurată de piticoți la grădiniță și, bineînțeles, ne jucam și cântam în limba engleză. Însă, când am ajuns, seara, în camera mea, am găsit pachetul pe birou și aproape că era să-mi tai vreo două degete cu foarfecele,  încercând să-l deschid cât mai repede.

Deși, când am plasat comanda, pe site apărea o diferență între negrul tricoului și negrul imaginii alese de mine, am avut încrederea că va ieși bine și așa a și fost. Așa că, dacă vreți să comandați și vă îngrijorează acest aspect, stați fără nicio grijă! 

printscreen

  • De ce am ales acest mesaj pe tricou?

Simplu!

Unii ar spune că în DEX, la cuvântul răbdare, e o imagine cu o educatoare care leagă șireturile unui copil cu o mână, cu cealaltă îl descheie pe un altul la paltonaș, în timp ce pe un genunchi are un băiețel care plânge de dorul mamei și în spate, o fetiță care cere plastilină roșie.

Nu e așa… mereu.

Într-adevăr, sunt zile când ți-ai dori să-ți mai crească vreo trei mâini, să-i poți mulțumi pe toți odată, ca să nu trăiască niciunul cu impresia că îl pui pe locul doi. Sunt zile când intri în clasă cu părul drept și pleci cu el creț. Sunt momente când ți-ai dori să-ți fi pus un Pampers și tu, căci ești conștient că nu vei ajunge la toaletă până la sfârșitul zilei.

Dar sunt și zile minunate, în care simți că ai vrea să petreci tot timpul din lume printre zâmbetele lor colorate. Căci, ce poate fi mai frumos decât să ghidezi niște suflete proaspete, spre cunoaștere și viață? Ce superputere să-ți mai poți dori, dacă o ai pe cea de a educa oamenii în miniatură?

12166756_10205291962203449_346768817_n

  • Ce reacții am obținut cu acest tricou?

În primul rând, celelalte doamne educatoare din grădiniță m-au întrebat care este simpaticul magazin de tricouri, de unde l-am achiziționat, căci ar fi frumos să ne facem uniformă cu acest mesaj. Le-am promis că voi face tot posibilul ca, în scurt timp, să purtăm toate tricouri haioase în același stil.

Apoi, copiii au fost încântați de semnul lui Superman și, după ce le-am tradus și textul, au venit cu tot felul de idei năstrușnice, referitoare la ce alte superputeri am mai putea avea, atât eu, cât și ei: de la colecționat toți minionii din lume, la salvat melcii de tălpile nemiloase ale oamenilor.

  • Ce alte tricouri aș mai comanda?

hCU7yifRbM_tricou_alb

Pentru că întotdeauna mi-a plăcut să ofer cadouri personalizate, pe acest tricou l-aș dărui unei persoane dragi din viața mea, care are obiceiul de a întârzia oriunde s-ar duce. Și dacă l-ar chema cineva să-i dea un milion de euro, probabil i-ar spune: „mai întârzii puțin. Poți să-i mai numeri o dată, până ajung eu, să nu te plictisești!”.

tXuvLnGx3O_tricou_negru

Acesta i-ar reveni unei alte persoane dragi din viața mea, care are prea mult bun simț pentru a intra în conflict cu cineva, chiar dacă dreptatea e de partea sa. Și, cum persoanele care i se cred superioare nu au, de fapt, mai mult de doi neuroni înnodați, o replică de tipul: „Talk to the Tshirt!” nu ar fi chiar deloc deplasată!

IhDMW8D2WU_tricou_alb

Iar pe acesta ar trebui să-l comand în vreo 2-3 mărimi, întrucât cam toți prietenii mei sunt fani ai hameiului și l-ar consuma la orice petrecere.

Voi ce mesaj v-ați imprima pe tricou?

Acest text participă la proba 5, Superblog 2015.

sursa foto: Tshirts.ro

18 responses to this post.

  1. […] descoperit pe Onan, am cunoscut latura sălbatică a Elsei, m-am aventurat într-o călătorie cu SuperPiticoții, am pătruns în lumea componentelor PC și am făcut cunoștință și cu Titi, dușmanul de […]

    Like

    Reply

  2. in realitate arati mult mai tanara(Gala Superblog 2015) fata de poza din articol de prim plan.

    Like

    Reply

  3. […] Tricou de educatoare – „Talk to the T-shirt!” […]

    Like

    Reply

  4. ce armata ai D-na Educatoare. superbafta.

    Like

    Reply

  5. […] Tricou de educatoare – „Talk to the T-shirt!” – 97 puncte […]

    Like

    Reply

  6. Articolul ăsta mi-a plăcut de când l-am citit prima dată! De altfel, mi-au pierit toate ideile când să m-apuc și eu de scris despre subiect, tocmai pentru că mi se părea că nu va ieși nimic mai bun!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on November 7, 2015 at 15:57

      Mulțumesc! Am pus cel mai mult suflet și s-a văzut… aș face-o pentru toate probele, dar uneori chiar sunt contra-cronometru și oboseala de după muncă își face simțită prezența. Și nu prea mai reușesc să leg cuvintele cum trebuie…

      Liked by 1 person

      Reply

  7. […] Tricou de educatoare – „Talk to the T-shirt!” […]

    Like

    Reply

  8. Minunat articolul! Admir, din suflet, oamenii care sunt formatori de vieti si de viitori oameni mari. Desi sunt stude ta la istorie, nu ma vad predand pentru ca nu am maturitatea necesara de a fosrma minti tinere. Dar va admir ai cer si este un articol minunat, la fel cum este si idea tricoului.🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on October 17, 2015 at 09:01

      Ce-i drept, nici eu nu m-am gândit vreodată că voi ajunge educatoare. Dar nu regret o clipă!

      Mulțumesc pentru apreciere!

      Like

      Reply

  9. Extraordinar articolul, bravo! Mi-a placut la nebunie!

    Like

    Reply

  10. Asta, dupa umila mea parere, este un articol demn de nota maxima. Si ideea tricoului si modul in care ai pus povestea pe foaia virtuala. mi-a placut la nebunie!!!!! Ti-as da nu una, ci doua note de 100. Sincere felicitari si toata admiratia mea!
    PS Impresia puternica pe care articolul tau mi-a lasat-o nu are nici legatura cu faptul ca si eu am fost profesoara….sau poate ca are?😉

    Liked by 1 person

    Reply

Părerea voastră contează!

