S-a dat STARtul la visuri!

Venind de la grădiniță, mă întrebam ce aș putea face dacă aș avea, printr-un miracol, 5000 de euro. Și cum mă gândeam eu așa, am realizat că nici măcar nu știam cum ar arăta 5000 de euro și cam cât s-ar traduce în leii noștri. Păi cum să știu dacă n-am avut niciun motiv să mă gândesc la asta până acum? Nu sunt fată de bulibașă și nici funcție în parlament nu am. Iar de câștigat la Loto… hai să fim serioși! Care ar fi șansele?

(Nu, serios acum: care ar fi șansele?)

banca-transilvania-sponsor-superlog-proba-2015

Acum, însă, am un motiv întemeiat să încep să calculez și să-mi imaginez teancuri de bani într-o servietă (știu, știu, am văzut prea multe filme…). Programul de loialitate Star Card de la Banca Transilvania mi-a oferit acest motiv printr-un card de cumparaturi STAR.

Ce aș face cu 5000 de euro? Ce aș face dacă aș avea în fața ochilor, acum, 22100 de lei și mi-ar spune cineva „fă-ți de cap!”?

Dacă aș fi fost una din gagicile acelea care colecționează pantofi cu toc, aș fi spus: ”Cu siguranță aș da buzna în Marelbo și mi-aș umple trei roabe și-o sacoșă!”. Dar cum nu mai pot purta de câțiva ani tocuri înalte, nebunia după cât mai multe perechi de pantofi nu e aceeași. Așa că, probabil, aș achiziționa ce-i mai comod și plăcut retinei, ieșind din magazin cu maxim două punguțe.

Sunt chiar mulțumită de mobila pe care o am în apartament, așa că nici pe la Jysk n-aș da buzna, cu gândul să cumpăr tot magazinul. Poate că mi-aș schimba scaunul de la birou, deși mai mult îl folosesc pe lângă pat decât pe lângă birou. Nu vă gândiți la prostii, îmi pun laptopul pe el, când mă uit, seara, la filme și seriale! Aș mai schimba și oglinda din baie căci, de când și-a dat vecinul câteva găuri cu bormașina, a căzut și a prins o crăpătură micuță pe diagonală.

La capitolul autovehicule nici nu mă gândesc. Nu conduc mașina pe care o am deja în parcare așa că ce rost ar avea să mai frunzăresc site-uri pentru așa ceva?!

Hainele abia îmi încap în dulap deși, măcar o dată la două luni, fac curățenie și mai donez din ele. În cel mai rău caz, mi-aș face o schimbare totală a garderobei, asta însemnând să donez tot și să cumpăr de la zero. Dar având ideea asta în minte, tot nu mă pot opri din a gândi: „ce rost are? Aș cheltui banii degeaba. Am haine, doar!”.

freelancer-money

Așa-i când ești obișnuit să agonisești, în pușculița sub formă de porc roz. Strângi fiecare copeică, economisești fiecare leuț, calculezi fiecare mișcare, ca să-ți poți permite cât mai multe dorințe împlinite pe lună. Și dacă ai ocazia să îți îndeplinești mai multe decât ești obișnuit, ai tendința să clachezi. Intri în stare de șoc și te gândești: ce să fac prima oară? Să-mi plătesc datoriile? Să fac o donație la biserică, poate mi se iartă păcatele? Să-mi cumpăr cauciucuri de iarnă sau să-mi ajut bunica de la țară, care trăiește cu 2 lei pensie? Cred că, mai bine, îmi cumpăr o geantă de la Gucci, să moară fetele de la chioșc de ciudă!

Glumesc!

În loc să-mi cumpăr bunuri materiale, m-aș ocupa un pic de fericirea interioară. Aș vrea să vizitez cât mai multe locuri, să îmi încânt privirea cu cât mai multe peisaje minunate, să ajung în locuri pe care am avut posibilitatea să le văd până acum doar pe Discovery Channel. Să cunosc tradiții noi, să mă înfrupt din obiceiuri străine. Da! Asta aș face, dacă aș avea acum 5000 de euro. Mi-aș planifica o excursie care să-mi încarce bateriile pentru următorii 5 ani. 

Iar în Galați, magazinul partener STAR ideal pentru visul meu este Christian Tour. Cum să nu te încânte ideea de a-ți permite o vacanță de Crăciun în afara țării? Mai ales că o poți plăti în rate fara dobanda și, în același timp, achiziționezi puncte STAR, cu care poți face alte cumpărături, ulterior.

Deja mă văd, în mijlocul iernii, savurând un cocktail delicios în Ibiza. Cineva să-mi dea două palme!

shut-up-and-take-my-money

Acest text a fost scris pentru proba 7, Superblog 2015.

sursa foto: super-blog.eu; pinterest.com

One response to this post.

Părerea voastră contează!

