Ploaia magică

magic_assistant_by_stickysitekyo

În fața oglinzii îți apar multe gânduri; multe frici. În timp ce o blândă femeie îți piaptănă părul, îți privești reflexia fără a răsufla și te aștepți ca-n orice clipă să-ți spună „vei reuși!”. Dar asta nu se întâmplă niciodată! Poate doar în filmele de groază…

Multe astfel de gânduri îi treceau frumoasei Iris prin minte, cu câteva minute înainte de apariția pe scenă. Părul strălucitor îi era mângâiat cu o perie de singura femeie în care avea încredere pe lumea asta: Gilda; ochii îi sclipeau, pe deoparte din pricina machiajului atent realizat, iar pe de altă parte datorită emoțiilor ce puseseră stăpânire pe ea. Costumul, cusut de mâinile ofilite ale Gildei, îi contura atent trupul tânăr iar colierul din ametist de la gât adăuga o notă de mister întregului ansamblu.

– Tot ce mai lipsește acum e…

– E să nu mă împiedic când intru pe scenă! Asta e! Îți zic eu…

– Of, rea de gură mai ești! Nici nu m-ai lăsat să termin. Nu asta voiam să-ți zic dar stai liniștită, nu se va întâmpla nimic rău, atâta timp cât vei gândi pozitiv.

– Ei, pe naiba! Știi doar că ultima oară am dispărut și am uitat să mai apar… o săptămână nu a mai vorbit Oscar cu mine.

– Șșșș, secretele magiei, draga mea!

– Cine să mă audă, Gilda, dragă? Nici dacă aș țipa în gura mare cum se face un anumit moment magic, nu m-ar băga cineva în seamă. Sunt doar asistenta care zâmbește frumos și valsează pe scenă.

– Te alinți!

– Oscar nu mă aude când îi propun anumite scenarii, tu nu mă auzi când spun că nu pot respira în costumul ăsta, mai ales având în vedere ce trebuie să fac…

– Șșșșș!

– Da, da… șșșș… secretele magiei, știu! Nu aveam de gând să divulg nimic. Și, oricum, ce te agiți așa? Nu e nimeni în cameră cu noi. Oscar sigur își face plimbarea dinainte de spectacol iar alții n-au ce căuta pe aici…

– Și pereți au urechi, draga mea!

– Hai, gata, că mă enervez înainte de vreme și nervi+emoții+neîndemânare din naștere = dezastru în buzunare. Și-așa nu prevăd o invazie de spectatori astăzi.

Se ridică brusc și lăsă scaunul să se izbească de podea. Își mai aranjă buclele și push-up-ul din sutien și se grăbi spre ușă.

– Stai! o opri Gilda, trăgând-o de umerii ascuțiți.

– Ce mai e?

– Vezi, dacă nu mă lași să termin…

În clipa următoare, o pânză răcoritoare de picături parfumate îi îmbrăcă întregul trup. Mirosul de vanilie, combinat cu un iz ușor de iasomie și bujor, îi învălui și sufletul, potolindu-i sălbăticia pentru câteva momente. Zâmbi, atinsă parcă de o adevărată baghetă magică și spuse:

– E minunat! E de o finețe și o naturalețe ce-ți mângâie complet ființa. Ce este?

Un parfum, draga mea!

superblog-katy-perrys-mad-potion-coty-sponsor-superblog

– Bine, bine, dar ce parfum? Și cum de nu mi l-ai mai arătat până acum?

– L-am păstrat pentru o ocazie specială.

– Și ce ocazie specială e asta? E ziua cuiva? E ziua lui Oscar? Vai, nu se poate… să fi uitat tocmai de el?

– Șșșșș! După cum ziceam: rea de gură! Nu e ziua lui Oscar. Nu e nicio aniversare.

O uimea rapiditatea cu care se disipase întreaga energie negativă din cameră. Era de parcă vedea totul mai clar, mai luminos, mai revigorant. Și totul datorită miresmei încântătoare ce umplea atât cabina, cât și sufletele celor două femei din ea.

– Ce este, Gilda? Ce vrăjitorie nouă mai încerci de data asta cu mine? Crezi că voi putea vreodată scăpa de teamă și voi avea curajul să fac tot ce-mi doresc de atâția ani?

– Să-l ai pe Oscar…

– Să fiu eu însămi pe scenă!

– Și să-l ai pe Oscar…

– … și să-l am pe Oscar.

Se rezemă de perete și, privind tavanul gălbejit de timp, oftă câteva cuvinte:

– Acum simt că pot fi eu: aici, acolo, pe scenă și acolo, în fața lui. Acum, în clipa asta, simt că aș putea să atrag, să vrăjesc, să hipnotizez. Dar când se va duce efectul, ce voi face?

– Tocmai asta e, draga mea! Parfumul acesta e cu adevărat magic. Nu-i piere efectul niciodată! Parfumul Mad Potionte scapă de nebunia din mintea ta dar îi înnebunește pe cei din jurul tău. Te face mai încrezătoare în forțele tale, în ceea ce ai și poți oferi lumii. Îți oferă curajul de a iubi, de a lupta, de a sta în fața publicului flămând fără gândul că vei fi linșată. Mad Potion fragrances e darul meu pentru tine, în această seară, în această viață!

– Mad Potion… Oscar… curaj…

– Acum deschide ușa, trage aer în piept și pășește spre viitorul strălucit pe care-l meriți cu vârf și îndesat!

***

Cortina se ridică, fumul împânzește întreaga scenă iar fundalul sonor îi face pe spectatori să-și ajusteze poziția pe scaune. Un fior rece străbate sala și o lumină violet pare că o taie în două părți egale. Două siluete în fața atâtor priviri. Își întorc ochii unul spre celălalt și își dau mâna. Muzica se oprește și odată cu ea și orice rază de lumină din încăpere. În primul rând zâmbește Gilda. În rândul doi înghite în sec o domnișoară, strângând brațul partenerului său.

***

Îl privește calm de data aceasta. Zâmbind, îi fixează ochii cu aceeași dorință ca altădată, dar cu mai mult curaj. Îi permite să conducă dansul umbrelor, să o îmbrățișeze scurt și insesizabil și apoi să o îndepărteze la loc. O piruetă, două, stop! Gata! E suficient cât a așteptat. Îi strânge, cu toată puterea trupului ei subțire, mâna și îl trage înapoi spre ea, lăsându-l să fie hipnotizat de parfumul ei magic.

– Să înceapă spectacolul!

the_magician_assistant_by_jadedragonne-d4kc7ku

Acest text a fost scris pentru proba 8, Superblog 2015.

One response to this post.

Părerea voastră contează!

