Deeply Yours – Parfumul lui pe pielea ta

Există o vorbă, aruncata în lume foarte bine de cineva: „Atunci când o să îl întâlnești pe cel menit ție, o să realizezi de ce nu a mers cu altcineva.” O întâlneam frecvent pe Facebook, însoțită de câte un fundal cu munți, lacuri și căprioare. Râdeam, de cele mai multe ori și spuneam „da, bine… cum să nu! De aia nu-mi merg mie relațiile!” dar adevărul e că așa era.

Am cunoscut oameni buni, oameni răi și oameni extraordinar de buni (sau de răi); am oferit șanse și am încercat să construiesc un viitor, alături de diferiți băieți/bărbați; dar de fiecare dată exista ceva care nu mă mulțumea pe deplin. Probabil Cu siguranță veți spune: „Erai tu nebună, pretențioasă și cereai prea mult de la bieții oameni!”. Nu neg. Ar fi absurd să mă consider pe mine perfect sănătoasă și pe ei anormali. Unii dintre ei mi-ar fi dat și luna de pe cer dar eu nu asta-mi doream.

Eu îl voiam pe EL. Da, EL cu litere mari și scris apăsat, încadrat într-un chenar sub formă de inimioară pufoasă și roșie (da, ca-n clasa a patra!). Cel care-mi apărea mereu în minte, în orice situație mă aflam; cel care a fost, este și va fi mereu prezent în gândurile mele și-n inima mea. Cel căruia voiam să-i povestesc orice întâmplare, să-i spun orice glumă la care îmi imaginam că ar râde cu lacrimi. Cel pe care îl iubesc din tot sufletul, așa cum este, chiar dacă uneori mă calcă pe nervi, de-mi vine să-mi smulg părul. Cel pe care îl ador din cap până în picioare. Cel al cărui parfum îl simt până în măduva oaselor. 

Iar atunci când am avut șansa să-l îmbrățișez din nou, fără a-mi mai fi teamă de consecințe, am știut că nu voi mai avea sentimente atât de puternice pentru nimeni altcineva. M-am cuibărit la pieptul lui și mi-am strecurat nasul la baza gâtului său, îmbătându-mă cu parfumul meu preferat: mirosul pielii sale. Aș fi rămas acolo pentru totdeauna, aș fi suportat orice firicel de amorțeală al trupului doar ca să nu mă desprind din brațele sale. Fiecare nerv îmi vibra la atingerea sa, fiecare secundă trecea mult prea repede. Nu m-aș fi mișcat vreodată.

Poate s-o fi gândit că-s dementă, că-mi lipsește ceva la mansardă, de mă lipesc atât de tare de el, fără vreo intenție de a mă desprinde. Poate-și imagina că are de-a face cu nebuna pământului, care o să-l sufoce cu dragostea sa. Poate chiar așa este. Dar în clipele acelea, nu-mi păsa. Nu mă gândeam la ce crede el, la ce simte el. Mă înfruptam din fiecare moment petrecut adulmecându-i pielea, de fiecare minut ce trecea fără să mă dea la o parte.

Pentru mine asta înseamnă să iubești un om: să-l adori complet, nu doar părți din el. Să-l dorești din tot sufletul, în orice clipă, chiar și atunci când parcă-ți vine să-l dai dracului. Da, mai ales atunci! Dacă în clipa în care ai vrea să-i arzi o tigaie-n mufă, îi simți îmbrățișarea caldă și parfumul îmbietor și ai vrea să te topești de dragul său, înseamnă că nu mai e cale de întoarcere, nu mai ai scăpare, nu mai poți găsi remediu. Ești îndrăgostit!

Chimia dintre două persoane nu e precum chimia din liceu: scrii formula greșit pe tablă, mai ștergi un carbon, mai adaugi o liniuță și s-a rezolvat. Chimia dintre două persoane ori există din prima, ori nu va exista vreodată. Și nu e doar dintr-o direcție. Dacă nu există din ambele părți aceeași dorință, degeaba încerci să o scoți la capăt. Nu va ieși, nu va avea sens, nu va avea finalitate. Va fi incoloră, insipidă și inodoră. 

EDT-ETUI60ML-1024x705

Deeply Yours fragrances este parfumul seducției, parfumul pasiunii, parfumul iubirii adevărate. Este parfumul care te trimite cu gândul la persoana de care nu te poți sătura, de care nu te poți dezlipi. Un Parfum Deeply Yours te va îngenunchea, te va hipnotiza, te va împinge spre cel/cea pe care îl/o iubești, fie că vrei, fie că nu. Este parfumul care ar fi în armonie cu trupul pe care-l adori, pe care-l mângâi, pe care-l venerezi. Este parfumul lui, pe pielea ta. 

Acest text a fost scris pentru proba 20, Superblog 2015.

sursa foto: super-blog.eu

3 responses to this post.

  1. […] Deeply Yours – Parfumul lui pe pielea ta […]

    Like

    Reply

  2. Posted by Robert on November 21, 2015 at 00:46

    Era usor daca era vorba de un parfum dar este vorba de atractie fizica mai intai si apoi cat de bine se petrece actul😒 (exceptandu-ma pe mine care inca mai cred in iubire)

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on November 27, 2015 at 20:16

      Iar mirosul are un rol important în acel act. Că nu prea ai cum să iubești un om la nebunie (din toate punctele de vedere) dacă el miroase a o sacoșă de șosete nespălate.🙂

      Mulțumesc pentru comentariu!

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

