Poveste online cu Nutrivita

Nutrivita-Logo-w1200-300x104

Femeile au o problemă cu greutatea. Indiferent de numărul kilogramelor afișat pe cântar, foarte rar o să auzi o femeie să zică „sunt foarte fericită cu greutatea pe care o am!”. Iar dacă o auzi spunând/cântând asta, șansele-s mari să fie o maaaaare minciună!

Da, cam toate gagicile ba ar mai da câteva kg jos, ba ar mai pune unul pe ici, pe colo. Dar, în cele mai multe cazuri, femeile vor să slăbească. Tocmai de aceea, pentru campania Nutrivita, mi-am îndreptat atenția în mod deosebit spre managementul greutății.

  • Cum faci o femeie să-și dorească să slăbească? 

Nu e nevoie de prea mult efort. Îi pui o oglindă în față și o lași să descopere singurică. De cele mai multe ori, va descoperi defecte și acolo unde ele nu există, dar să nu ne afundăm în detalii hormonale.

O fată aflată față-n față cu oglinda e ca o scenă dintr-un film western. Mai, mai, că scoate pistolul și rezolvă problema. Va arunca o privire-fulger și va spune: „Trebuie să mai slăbesc!”. Dar de la vorbe la fapte, e cale lungă, Măria Ta!

  •  Cum faci o femeie să facă ceva pentru a slăbi?

Îi spui că e grasă! Chiar nu există cale de mijloc. Nu prea funcționează metodele sensibile, în care o iei cu lugu-lugu, cu măi-măi, cu vorbe dulci și cubulețe de zahăr. Căci, una e să vadă ea în oglindă și să își spună „bă, parcă ar trebui să mai slăbesc un pic” și alta e când aude de la altcineva „bă, te-ai cam îngrășat în ultima vreme!”.

  • Cum o convingi că metoda promovată de tine e varianta cea mai sigură pentru ea?

Îi arăți rezultatele. Și nu mă refer la banala fotografie cu „înainte de a folosi produsul X” și „după 3 săptămâni de folosire a produsului X”. Nu, gălușca aia chiar e expirată și nu prea o mai înghite nimeni, acum că toți știm ce-nseamnă Photoshop!

Mă refer la dovezi clare că produsul funcționează.

De exemplu:

Să ne axăm pe batoane proteice și shake-uri proteice. Pe ele vrem să le promovăm la maximum!

gerlinea-batoane-cafea-cioco-neagra-186g

gerlinea-shake-slabit-ciocolata-236ml

  • Unde să le promovăm? Unde cască românul gura 24 de ore din 24: în mediul online, bineînțeles.
  • Cum să le promovăm? După cum ziceam mai sus, demonstrând că ele funcționează cu adevărat.

Pătrundem în blogosferă, alegem un partener Superblog, că el e obișnuit cu promovarea produselor și-l transformăm în cobai. Îi dăm o lună la dispoziție să își schimbe stilul de viață într-unul sănătos, îi oferim produsele pe care vrem să le testeze și promoveze (a.k.a îl îngropăm în batoane și shake-uri) și îi dăm și o listă de cerințe:

– clipuri video + fotografii urcate pe rețelele de socializare, care să arate că bloggerul folosește produsul cu plăcere, zilnic;

– câte un text pe blog, la final de săptămână, care să scoată în evidență progresul bloggerului în noul stil de viață + beneficiile pe care le resimte în așa scurt timp;

– comentarii, mărturii, opinii ale apropiaților bloggerului, referitoare la noul său stil de viață și cum i-a afectat comportamentul/fizicul.

Oamenilor le plac poveștile. Oamenii savurează trăirile altora, se hrănesc cu întâmplările și evenimentele celor asemănători lor. Iar dacă povestea se desfășoară în timp real, în mediul online, în propriile lor monitoare, cu atât mai bine! Și dacă ești sigur pe produsul pe care-l comercializezi, nu ai avea de ce să nu apelezi la o astfel de campanie, fără șiretlicuri și fără exagerări de tip Teleshopping.

Bloggeri ai de unde alege. De exemplu: Dana Lalici, cu SexulSlab.info; Daniel Botea, cu Natural, ca aloe vera; Lincu Cristina, cu Armonie acvatica sau poți apela la blogul colectiv: ArenaIT.net, obținând astfel rezultatele mai multor persoane, în același timp.

Dacă vrei să mergi mai departe și să promovezi și cu ajutorul unor parteneri media, ai de unde alege și în acest caz.

image001

Iar dacă ești îndrăzneț, poți realiza și o mini serie TV, care să demonstreze eficacitatea produselor tale. Așa cum „Big Brother” a avut succesul pe care-l știm cu toții, nu văd de ce nu ar avea la fel și o emisiune de tipul ”Big Mamas – Slimming with Nutrivita!”.

Acest text a fost scris pentru proba 24, Superblog 2015.

sursa foto: super-blog.eu

One response to this post.

Părerea voastră contează!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: