Ce-mi doresc de la Moș Crăciun

De mică eram sceptică.

De fiecare dată când se apropia data sosirii VIM-ului (Very Important Moș), mă înarmam cu multă răbdare și cu tot soiul de ustensile desprinse din romanele cu Sherlock Holmes și mă instalam în sufragerie, lângă brad. Credeam eu că dacă stau, țapănă, acolo, voi prinde individul în acțiune și-l voi putea chestiona în toată regula. Aveam un sâmbure de spirit jurnalistic, dosit bine printre scenariile jocurilor cu păpuși, conversațiile omuleților Lego și dorințele de a avea propriul Action-Man.

Dar eram la fel de băbăloaică în fiecare an și cădeam în plasa mamei, care mă striga să vin în bucătărie, să gust ceva dulce, fix atunci când Ză Moș ateriza la mine în balcon și lăsa darurile sub brad. A naibii coincidență!

IMG_20151221_103314

Am și amintiri neplăcute cu acest bărbos misterios. Prima dată când l-am întâlnit face to face nu m-am ales cu prea multe. Am înțeles atunci că e mai darnic atunci când nu te vede! Nu știe cu cine are de-a face și lasă mai multe cadouri. Așa, mă văzuse: o ghindă mică și blondă, cu un palton mai greu ca mine și cu multe năzbâtii la activ. Și ce-a făcut? Mi-a dat cadou o poză și o pereche de păduchi îndrăgostiți. Da’ îndrăgostiți, nu glumă! Că în câteva zile și-au făcut armata pe capul meu, de m-am transformat din blondă în brunetă, la rădăcini.

Și acum îmi vine să mă scarpin, când îmi amintesc.

giphy

Ce-mi doresc anul acesta de la Moș Crăciun?

Nu vreau să-mi aducă vreun dar. Vreau doar să aibă grijă ca eu să pot păstra în continuare tot ceea ce am deja. Asta e tot ce-mi doresc! Să mai am parte de clipele pe care le trăiesc acum. Să am și pe viitor un job la care să mă duc cu drag, o casă călduroasă, o familie care mă iubește, o mână de prieteni care mă apreciază pentru ceea ce sunt, un iubit de nota 20 care îmi mărește doza de fericire în fiecare zi, o altă mână de cititori care îmi suportă aberațiile și mă încurajează să nu renunț la a lega cuvinte în povești și chiar un mic grup de țațe, care să mă facă să sughiț de fiecare dată când ies din raza lor. Fără toate acestea nu aș simți că trăiesc cu adevărat!

Ce le doresc celorlați de acest Crăciun?

Sănătate, că-i mai bună decât toate!

Și după ce s-au asigurat că au toate organele complete și la locul lor, să se uite în jur și să aprecieze ceea ce au. Abia apoi să înceapă să-și dorească lucruri în plus sau în minus; după ce au realizat că mulți și-ar dori să fie în locul lor și să aibă ceea ce lor le prisosește!

Eu am furat startul la Crăciun deja. 

De câteva zile sunt încurcată (la propriu) în ațe colorate, cartoane, baloane și globuri. Am făcut bradul artificial, am făcut bradul și mai artificial (din cărți) și acum aștept cumințică darurile acelea pe care nu le-am cerut.

Căci, până la urmă, nu i-am scris eu lui Moș Crăciun să-mi aducă daruri dar nu mă supăr dacă le primesc! 

This slideshow requires JavaScript.

Părerea voastră contează!

