Vine, vine 2016!

Mai e un pic și trecem într-un nou an. Suntem la barieră, stăm drepți, mândri de ce a fost, încrezători pentru ce va urma; avem o mie și una de dorințe pentru 2016 și în minte ne răsună clișeul: „anul ăsta voi face așa și pe dincolo”. Și așteptăm să trecem de 12 noaptea. Care mai de care cu șampania în mână, gagica de braț, bocancii lustruiți și cămașa aia bună, călcată.

  • Cum aș descrie anul 2015?

Pentru mine anul 2015 a fost unul minunat, din toate punctele de vedere. Am avut parte de clipe fericite, care au reușit să mă facă să uit de toate obstacolele peste care a trebuit să trec până acum. Am fost înconjurată de oameni de nota 20, care m-au ajutat să-i ignor pe cei cu două fețe și să fac abstracție de micile lor răutăți. Am avut în jurul meu zâmbete inocente de copii și mi-am încărcat, aproape zilnic, bateriile prin îmbrățișările și veselia lor. Am cântat, am dansat, m-am jucat și am râs cu gura până la urechi. Am citit rânduri frumoase; deși nu câte îmi propusesem, dar nu-i nimic! Mai greșim și noi un pic. 

În concluzie, a fost un an în care multe dorințe mi-au fost îndeplinite. Pe unele dintre ele a trebuit să le împing de la spate, altele m-au luat prin surprindere… Ideea de bază e că dacă anul 2016 va fi măcar pe jumătate cât de bun a fost 2015, voi fi fericită!

8211d26e1f8726453a0e75ac6470447c

  • Ce vă doresc vouă în 2016?

Să zâmbiți cât mai des. Să râdeți în hohote, dacă se poate. Serios, e sănătos!

Să vi se îndeplinească dorințele alea arzătoare, măi! Altceva nu știu ce v-aș putea ura. Să fiți sănătoși, ca să aveți forță să le faceți pe toate!

Și gândiți pozitiv!

Orice ar fi. Orice s-ar întâmpla. Oricâți bolovani v-ar pica în cap. Scuturați-vă și mergeți mai departe!

Căci orice șut în fund e un pas înainte!

LA MULȚI ANI!

sursa foto: pinterest.com

7 responses to this post.

  1. vezi ca a venit :))

    Like

    Reply

  2. La mulți ani!🙂

    Like

    Reply

  3. Anul 2015 a fost un an minunat dar am intrat în 2016 cu forţe şi idei noi. Îţi urez un an plin de idei, sănătate, bucurie şi nu în ultimul rând, un an plin de blogging! Tot ce nu s-a împlinit anul trecut, îţi doresc să ţi se împlinească anul acesta! LA MULŢI ANI!

    Like

    Reply

  4. La mulți ani, sănătate, bucurii și zâmbete.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

