Superblog Spring 2016 vine în grădina mea!

Fetele așteaptă data de 1 Martie ca să primească ghiocei și mărțișoare de la băieți. Băieții s-ar ascunde într-o peșteră în perioada asta de 1-8 Martie, ca să scape de noua boală a primăverii (UAP – usturime acută la portofel). Dar bloggerii sunt cei mai fericiți când se apropie luna lui Mărțișor.

Bloggerul, când se uită în calendar și vede că se sfârșesc zilele din februarie, intră într-o stare euforică, de nici mă-sa nu-l mai recunoaște. I se instalează pe mutriță un zâmbet tâmp și în ochi o sclipire necurată, iar creierașu-i intră în alertă, căutând subiecte de texte câștigătoare sub orice frunză sau cană cu ceai.

De ce?

Cum de ce?

Pentru că de 1 Martie, bloggerul are șanse mari să devină Superblogger.

12743675_950172111733575_27383449535768402_n

Și pentru că anul acesta vreau să fiu de două ori mai fericită decât am fost în anii precedenți, pe lângă bucuria produsă de mărțișoare și flori, mi-am propus să-mi aduc în suflet și-n casă și bucuria produsă de participarea la Superblog Spring 2016.

Deși ultimele două săptămâni din februarie au fost pline de obstacole și provocări și sunt un pic epuizată, o să fac în așa fel încât în orele rămase până la Start, să-mi încarc bateriile și să-mi adun toate gândurile pozitive și să încep concursul în forță.

Dragi bloggeri, ne vedem la Superblog Spring 2016!

Părerea voastră contează!

