Pe tine ce te face fericit? – 20 Martie – Ziua Internațională a Fericirii

Astăzi e Ziua Internațională a Fericirii! Sau cel puțin așa spune toată lumea pe paginilie de Facebook. Așa că dacă v-ați trezit cu fața la cearșaf și nu există nici urmă de zâmbet pe chipurile voastre, eu zic că e cazul să faceți ceva pentru a schimba asta!

Nu am să vă spun ce, pentru că fericirea nu are aceeași definiție pentru toată lumea. Fiecare își dorește altceva pentru a-și purta zâmbetul până la urechi.

49e3661b8eaef7a2ce9b29e87a6a7107

Pentru mine fericirea e atunci când mă trezesc dimineața și mă simt odihnită. Când am avut un somn liniștit și mi-am încărcat bateriile la maximum, pentru ziua următoare.

Fericirea e atunci când deschid frigiderul și nu bate vântul în el, ci am de unde alege alimentele pentru o masă delicioasă și pe cât posibil sănătoasă.

Fericirea e și atunci când deschid portofelul și nu mă ustură ochii de la goliciunea sa, ci constat că am bănuți suficienți să-mi bifez tot de pe listă.

Fericirea mă mai cuprinde și atunci când ajung la serviciu și-mi sare câte un piticot în brațe, spunându-mi că i-a fost dor de mine și că mă iubește. Se-ntâmplă uneori, la auzul vorbelor acestor mici oameni, să mă emoționez atât de tare încât să-mi lăcrimeze ochii. Noroc de ochelari!

Fericirea mai apare și atunci când pot face un alt om fericit. Îmi place să-mi văd familia veselă, prietenii bucuroși, iubitul încântat și, atât cât îmi permit (financiar, emoțional sau fizic), încerc să le fac mici surprize, care să le îmbunătățească starea de spirit.

Și nu în ultimul rând, sunt cea mai fericită atunci când constat că sunt sănătoasă, privilegiată (din multe puncte de vedere), că sunt înconjurată de oameni minunați și provocări deosebit de interesante, care mă ajută să cresc și să ajung acolo unde îmi doresc.

97efed3eab0982b18dffbf0a5d968535

Așa că vă sugerez să vă gândiți și voi la lucrurile care vă fac fericiți și să le apreciați la adevărata lor valoare!

Să fiți fericiți, nu doar de Ziua Internațională a Fericirii!

sursa foto: etsy.com; 

8 responses to this post.

  1. Eu sunt fericită că există o zi a fericirii. Atât.

    Like

    Reply

  2. Păi dacă este, să fim fericiți zic!😉
    Mai bine o prelungim!😉

    Like

    Reply

  3. Buna seara Alexandra !
    Eu stiam ca azi este ” Duminica FLORIILOR ”
    pentru catolicii din toata lumea, inclusiv din Romania ! 🙂
    Daca e si Ziua Internationala a Fericirii, cu atat mai bine ! 🙂
    Prezentarea mi-a placut si de-aceea-ti multumesc ! 🙂
    O seara cu FERICIREA la maxim ! 🙂
    Alexandru.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 21, 2016 at 13:42

      Uite, eu asta nu știam.😀 Florii, fericire… tot cu f, tot de bine.😀
      O săptămână minunată!

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

