Hapciu!Am răcit…

Ca orice om mai sensibil aşa din fire, o dată la ceva timp răcesc. 😀 Nu la modul grav să nu mă pot ridica deloc din pat, să am febră 40 şi să văd dromaderi alergând pe tavan! Nu! La mine se desfăşoară cam aşa:  în prima zi am o stare de legumă care a stat prea mult în soare, mă doare puţin capul şi nu am chef să fac absolut nimic; mă mişc din pat la birou, de la birou la bucătărie/baie, apoi iar la birou şi când simt că nu mai am vlagă deloc, mă arunc înapoi sub păturică. A doua zi programul e cam acelaşi numai că în loc de durerea de cap, apare durerea în gât, puţină tuse şi un nas borcănat. A treia zi nasul meu devine o tentativă eşuată a cascadei Niagara, dar lipsa chefului dispare treptat, pentru ca a patra zi, să ignor puţinele simptome pe care le mai am şi să îmi mişc posteriorul afară din casă. A cincea zi, ori o iau de la capăt cu starea de legumă, ori îmi revin complet. 😀

Mulţi mă întreabă “dar de ce nu ieşi din casă deloc în primele 3 zile?” susţinând că aerul curat de afară îmi va face foarte bine şi mă va umple de energie. Ei, uite că, în cazul meu, e tocmai invers:  mi se agravează starea şi e posibil să ajung în stadiul descris la început (vezi a doua frază din text) şi chiar nu vreau să văd chestii mişcându-se pe tavanul meu.

Apoi, o altă întrebare pe care o primesc este “dar ce naiba faci în casă în tot timpul acesta?”. Răspunsul ar fi următorul:

1. Vizionez episoade din serialele mele preferate; eventual dintre cele care mă fac să râd în hohote.

2. Citesc, citesc şi iar citesc (nu articole “glamour” din reviste şi nici instrucţiuni de pe etichete, ci cărţi şi eventuale ştiri care mi se par interesante, din anumite ziare).

3. Intru pe http://www.stumbleupon.com, selectez categoria “Humor” şi mă uit la tot felul de chestiuţe funny care mă pot face să uit de nasul meu borcănat şi de lipsa de chef pentru absolut orice fel de mişcare. Citesc articole şi bancuri, mă uit la poze, filmuleţe, caricaturi şi desene animate,etc. Pe cele pe care le consider foarte amuzante le şi împart cu prietenii mei pe facebook să le aduc şi lor măcar un zâmbet pe buze.

4. Mănânc multe fructe şi multă ciocolată! 😀

5. Ascult muzică şi revăd videoclipurile copilăriei mele.

6. Scriu câte un articol, două, dacă am inspiraţie (dacă nu am inspiraţie pentru ceva mai interesant, voi scrie texte cu titluri precum “Hapciu!Am răcit…” :P).

7.Dorm!

8.Dorm!

9.Şi iar dorm!

10. Aaa, da…şi iau pastile, strănut, tuşesc şi-mi suflu nasul (par lucruri mărunte, dar când le faci de minimum 100 de ori pe zi, cam ocupă timp :D) !

De asemenea, e posibil să NU:

-răspund la telefon; ori nu am chef de vorbă, ori sunt prea răguşită ca să leg două cuvinte; (asta e valabilă şi-n zilele în care sunt perfect sănătoasă dar am alte lucruri mai importante de făcut în momentul respectiv)

-scriu sau să citesc, în caz de lipsa chefului e puternic accentuată;

-mă dau jos din pat nici măcar dacă primesc 10 Buzz-uri şi e o problemă de viaţă şi de moarte; nu pentru că n-aş putea, ci pentru că mi-e mult mai bine acolo,la căldurică şi refuz, în momentele acelea, să cred că ar putea fi vorba de o problemă de viaţă şi de moarte! 😀

– vreau vizitatori! Îmi plac surprizele, dar atunci când sunt în stare să mă bucur din plin de ele şi nu atunci când arăt ca un sac de cartofi, palidă, cu păru ciufulit, înconjurată de şerveţele, pilule şi butoaie de ceai. Deci, nu mă vizitaţi când sunt bolnavă (mai ales că e posibil să vă dau şi vouă din “bucuria” mea)!

5 responses to this post.

  1. foarte haioasa postarea….insanatosire grabnica>:D<

    Like

    Reply

  2. Foarte tare poza și postarea=))
    Sănătate multă!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!