My person!

Ce frumos e să ai întotdeauna o persoană pe care te poţi baza. Persoana care, indiferent la ce oră o suni şi cu ce problemă, îţi va răspunde cu cel mai bun sfat pe care-l poate scorni. Persoana care ţi-a fost alături înainte, după şi în timpul relaţiei alea turbate. Persoana care s-a urcat cu tine pe masă în club, doar ca să nu te lase singură. Persoana care e dornică mereu să-şi petreacă timpul cu tine. Persoana căreia nu-i este ruşine să fie văzută cu tine în public. Persoana care este la fel de nebună ca tine. Persoana care-ţi întinde un şerveţel umed atunci când te vede că plângi după vreun Făt-Frumos şi care, apoi, îţi dă două palme şi un pahar de vin roşu şi-ţi spune “Hai termin-o că mai există şi alţii!”. Persoana care râde la fel de zgomotos ca tine, la aceleaşi poante.

Nu ştiu dacă toată lumea are o astfel de persoană; dar eu mă simt foarte norocoasă căci am găsit-o! Şi pentru că astăzi e ziua ei, îi dedic acest post şi îi urez un destrăbălat LA MULŢI ANI!

Dragă Gabriela, să fii fericită, sănătoasă, pe la portofel groasă şi să ai parte de absolut tot ce-ţi doreşti!

LA MULŢI ANI, my person!

 

 

 

10 responses to this post.

  1. […] Baragoi Kathy Ligia Lucianna Laurentiu Iancu Alyz Daniel Botea Florin Tomescu Pishky Aniela Deby Axlandra Carla Catalina Platon Mistocareala […]

    Like

    Reply

  2. Posted by ellyweiss on September 21, 2012 at 16:39

    O urare mai intarziata? Merge? 🙂
    La multi ani Gabrielei! Cu multa sanatate!
    Si eu am avut noroc de o asemenea buna prietena. Din pacate e cam departe de mine dar vorbim foarte des.

    Like

    Reply

  3. LA MULTI ANI si din partea mea! Va doresc sa ramaneti la fel de zapacite si apropiate toata viata.

    Like

    Reply

  4. Mii de multumiri, sunt profund impresionataaa!! Te iubesc zapacita mea!! >:D<:*

    Like

    Reply

  5. Felicitari amandorura pentru ca meritul este al vostru, impreuna. La multi ani sarbatoritei 🙂

    Like

    Reply

  6. Am avut si eu acest noroc acum 10 ani de zile sa gasesc o astfel de persoana si cred ca inca mai am noroc deoarece si astazi imi este alaturi si mereu imi va fi indiferent de ce ne incearca. Ii urez si eu La multi ani! si o zi cat mai frumoasa la amandoua.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on September 18, 2012 at 11:55

      E important să ai o astfel de persoană care să-ţi fie alături şi la bine şi la greu. Mulţumesc de urare! O zi faină şi ţie!

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!