33 responses to this post.

  1. hai ca m-am amuzat copios cu articolul tau!

    Like

    Reply

  2. Impresionanta colectie de citate !

    Like

    Reply

  3. Sa speram ca marti vom fi cu picioarele pe pamant !
    O seara frumoasa!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on November 19, 2013 at 19:39

      Mâine iar va fi isterie pe facebook. DE fapt, ce vorbesc?! Va începe încă din seara asta…O seară frumoasă şi ţie!

      Like

      Reply

  4. Ţi-a scăpat cea cu blocnotesul lui Claudiu Răducanu! 🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on November 19, 2013 at 19:41

      :)) La câte perle scot ăştia pe zi, nu cred că mi-ar ajunge rândurile de pe blog să le cuprind pe toate. 😀

      Like

      Reply

  5. N-ai zis-o pe aia a lui Hagi ”Să fie bine ca să nu fie rău” :))

    Like

    Reply

  6. Posted by Nicu Pavil on November 17, 2013 at 18:08

    Buna ziua,
    Va deranjez pentru doua minute venind la d-voastra cu rugamintea de a posta cateva randuri despre mine.Am nevoie de sprijinul d-voastra pentru a trece peste acest obstacol care a venit in viata mea acum o luna de zile.Mai multe detalii despre mine le gasiti pe pagina de blog:http://nicupavil.blogspot.ro/ sau pe pagina de facebook:https://www.facebook.com/NicuPavil?ref=hl
    Detalii despre mine le gasiti pe adresa de blog http://nicupavil.blogspot.ro/ sau pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/NicuPavil?ref=hl
    Va rog frumos sa-mi las un raspuns pe adresa mea de e-mail:nicupavil@yahoo.com

    Like

    Reply

  7. […] Mirela Pete, Gabi, Zinnaida, Axlandra, Zina,Vania. […]

    Like

    Reply

  8. […] Mirela Pete, Gabi, Zinnaida, Axlandra, Zamfir, Theodora, […]

    Like

    Reply

  9. :)) superbă postare!
    are dreptate Hagi, n-am plâns, dar mi-au dat lacrimile!
    (a se citi: am râs cu lacrimi)
    duminică plăcută, draga mea!

    Like

    Reply

  10. Lasă fotbalul în plata lui.
    Happy Weekend !

    Like

    Reply

  11. Am ras pe ruptelea… saracii fotbalistii, asta e! Dezvolti muschii, n-ai timp si de creier. Perlele sunt de milioane!

    Like

    Reply

  12. Posted by nespusdemult on November 16, 2013 at 17:25

    Sa fie bine ca sa nu fie rau – tot Hagi!

    Like

    Reply

  13. Sa stii ca m-am distrat, ai fost inspirata cu un asemenea articol de weekend. Cred c am un barbat special: cu 15 minute iainte sa se termine meciul il aud “hai sa ne culcam, ca astia oricum pierd, castigam 15 minute de somn” .

    Like

    Reply

  14. Buna,

    te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi pe facebook poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, cu foto sau text. Unul este placat cu aur, altul cu rodiu.

    Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.

    Numai daca vrei, scuze de off-topic. 🙂

    Te pup si multumesc!

    Like

    Reply

  15. Posted by elly weiss on November 16, 2013 at 11:29

    “Nu ştiu cât am primit, nu i-am numărat. Dar ştiu că sunt cash.“ Vad ca si in alte parti banii pentru fotbal sunt fara numar. Deci nimic nou.
    Iar replicile lui Hagi cred ca au facut cariera. Omul e bun…la fotbal. Era, ma rog. In ceea ce priveste neuronii…mai slabut. Cu muuuuuult mai slabut. 😉
    M-a amuzat si pe mine mult coincidenta de azi dar subiectul cred ca nu era de ratat.
    Si nici macar n-am intrat pe FB sa vad statusuri 🙂
    Nu ne ramane decat sa speram ca ai nostri vor avea mai multa inspiratie si orientare data vitoare. Speranta moare ultima.
    Happy weekend, draga mea!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on November 16, 2013 at 13:17

      Nu ai pierdut nimic. Câteva poante reuşite pe la Caţavencii, în rest replici răsuflate. :))
      Happy weekend şi ţie! 😉

      Like

      Reply

  16. :))
    Hai Romania! Nu-i nimic, ne intalnim tot aici si peste 40 de ani chinuindu-ne cu 5 jucatori schiopi si 4 orbi sa jucam fotbal! Asta este valoarea sportului romanesc.
    P.S Am vazut rezultatul pe internet. Acum o sa-mi ziceti ca nu-s patriot. :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!