Chestionarul Proust

Am primit acum câteva zile o leapşă de la Emil, dar pentru că am fost “ocupată” cu câteva petreceri nebune cu prietenii, am tot amânat scrisul pentru o zi în care nu voi fi obosită. Aşa că astăzi trec la completat Chestionarul Proust.

1. Principala mea trăsătură: sensibilitate

2. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un bărbat: să fie haios. Un băiat care ştie să spună o glumă la momentul potrivit, are o bilă albă de la mine.

3. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la o femeie: să nu fie prefăcută. Să nu pretindă că este o “divă” când de fapt ţărănismele nu-şi mai au loc în mintea sa.

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: capacitatea de a face din orice motiv de sărbătoare.

5. Principalul meu defect: încăpăţânarea

6. Îndeletnicirea mea preferată:  Scrisul

7. Fericirea pe care o visez:  Să am în fiecare zi măcar un motiv pentru care să zâmbesc.

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: să-mi pierd dorinţa de a scrie.

9. Locul unde aş vrea să trăiesc:  Pe malul mării.

10. Culoarea mea preferată: roşu.De ce? Citiţi aici motivele.

11. Floarea care-mi place: Trandafirul

12. Pasărea mea preferată: Porumbelul

13. Prozatorii mei preferaţi: ar fi mai mulţi dar să zicem Mihail Drumeş, James Clavell, Jane Austen.

14. Poeţii mei preferaţi:  Nichita Stănescu

15. Eroii mei preferaţi din literatura: Mr. Darcy din “Mândrie şi prejudecată”

16. Eroinele mele preferate din literatură:  Scarlett O’Harra din “Pe aripile vântului”

17. Compozitorii mei preferaţi: Wolfgang Amadeus Mozart

18. Pictorii mei preferaţi: Leonardo Da Vinci

19. Eroii mei preferaţi din realitate:  Nu s-au inventat până acum :))

20. Ce urăsc cel mai mult:  minciuna

21. Calitatea pe care aş vrea să o am din naştere:  sunt mulţumită de mine aşa cum sunt acum; Nemulţumitului i se ia darul…

22. Cum aş vrea să mor: de bătrâneţe. Scurt şi la obiect, fără prea multe chinuri!:))

23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: cele care nu afectează prea mult viaţa cuiva; cele care nu provoacă suferinţă.

24.  Deviza mea: “Nu poţi cunoaşte o femeie până nu o întâlneşti la tribunal.” (Norman Mailer)

Leapşa merge mai departe la:

Şi bineînţeles la cine mai doreşte!:) O zi frumoasă tuturor!

Sursa foto: matthewvettese.com

One response to this post.

  1. Frumoasa leapsa

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

