Orice flaimuc habauc ar ajunge la balamuc, făr’ de cauciuc!

funny_sport_021

„Încă puțin, măcar 5 minute! Hai, că afară e frig și nu mai am cum să alerg pe faleză! Nu că aș fi alergat când era cald; doar mă plimbam. Mă intimidez când se uită lumea la mine. Mai bine în intimitatea apartamentului meu; mai exact, a balconului meu. Încă 4 minute! De ce mă chinui eu atât? Aa, da, pentru un corp sănătos. Hai, 3 minute jumătate! Ceee? Eroare? Cum adică? De ce nu mai funcționează? Ce pisicii mei albaștri se întâmplă?”

Julia se dă jos de pe banda de alergat și, cu o mână în șold, începe să țipe:

– De asta am dat atâția bani pe tine? Ca să te strici în 2 ani? Mergi! Mergi, am zis!

Dar de unde?! Banda se stricase și cu asta basta. Nu era chip să-și revină din eroare, oricâte șuturi i-ar fi aplicat irascibila Julia.

– Te avertizez: te arunc de nu te vezi, dacă nu începi să funcționezi acum! Ai înțeles?! Acum, am zis! Mă, tu n-auzi? Ei bine, cu asta am încheiat! Eeeee, comedie…

Îi aplică un ultim pumn în consolă și se sprijină de perete.

– Gata, la tomberon cu tine, draga mea!

– Eu nu m-aș grăbi să o arunc! se auzi o voce gravă în spatele ei.

– Eu am cumpărat-o, eu o arunc! Ce, benzi de alergat nu mai sunt în magazine?

– Acum sunt, iubito. Dar dacă n-ar mai fi, ce te-ai face?

– Ei, ce m-aș face… nu știu. Uite, chiar nu știu ce m-aș face… mmmm… gata, știu! Te-aș pune pe tine să îmi faci una.

– Și dacă n-aș avea din ce?

– Cum adică?

– Adică dacă n-aș avea din ce materiale să o confecționez, ce ai face?

– Te-aș trimite să iei!

– Și dacă n-aș avea de unde?

– Ei, cum să n-ai de unde, iubi? Sunt peste tot.

– Dar dacă n-ar fi?

– Începe să mă doară capu’. Nu înțeleg unde bați apropoul…

– Hai să-ți explic! Dacă nu ar exista materialele din care e făcută banda de alergat, eu n-aș avea cum să ți-o confecționez. De exemplu, dacă n-ar exista cauciucul, n-ar mai exista nici benzile de alergat. 

– Iubi, dacă n-ar exista cauciucul, l-ai inventa tu, la cât de inteligent ești!

– Să nu ne flatăm… Încercam să vorbesc ceva serios cu tine. Nu aș avea cum să inventez cauciucul, căci nu trăiesc în America de Sud să mă plimb toată ziua printre arbori de cauciuc.

Arbore de cauciuc? Există așa ceva?

– Da! Bineînțeles. Din el se extrage o sevă albă, lăptoasă, numită și latex, din care se obține cauciucul natural.

– Am și eu pantaloni din latex, iubi! Dar sunt negri, nu albi…

– Daaa… cum ziceam, dacă n-ar exista cauciucul, n-ai avea nici bandă de alergat, n-ar exista nici benzi transportoare, nici mașini, nici pelerine de ploaie, nici mănuși chirurgicale, nici mănuși pentru uz casnic; să nu mai vorbim despre faimoasă rățușcă galbenă cu care făceam baie când eram mici sau de proverbul chinezesc: “Din explozie de cauciuc te-ai născut, din explozie de cauciuc vei muri!”.

– Ce proverb? Ce zici tu acolo? Nu pricep nimic…

– Mai pe înțelesul tău, draga mea, într-o lume fără cauciuc, stimata domnișoară de la casă, din Kaufland, nu ți-ar mai zâmbi când îi dai „bună ziua”, căci ar fi sătulă de ridicat produse din coșuri, întrucât banda din cauciuc, care-i face viața mai ușoară, nu ar mai exista. De asemena, șansele ar fi mari să nu mai apuci să citești revista Cosmopolitan în fiecare lună, căci tirajul ar scădea considerabil fără acele benzi rulante.

E-proba-lumea-fara-cauciuc-articole-Elastimpex_SuperBlog

– Vai! N-ar fi frumos deloc…

– Nici coletele pe care ți le trimit ai tăi părinți nu ar mai ajunge atât de repede! Să nu mai spun că, probabil, am folosi cai să ne deplasăm până la muncă și-napoi.

– Zi-mi că te referi la cai putere!

– Mai degrabă, cal putere.

– Groaznic! Dar de unde știi tu atât de multe despre cauciuc?

– A fost tema mea de licență la facultate. Am făcut un studiu de caz pe firma Elastimpex Romania și am descoperit o mulțime de informații interesante despre utilizările cauciucului în viața de zi cu zi.

– Elastimpex? Ce firmă e asta?

– Este o firmă care produce o gamă variată de benzi transportoare din cauciuc, plăci și covoare tehnice din cauciuc, pentru orice mediu de lucru, la orice înclinație și să nu mai vorbim despre producție și livrare, nu?

– Adică?

– Îți dai seama că totul se desfășoară cât de rapid posibil! Doar au benzi transportoare la discreție

– Haha, da… așa e! Văd că ți-a plăcut tema ta de licență!

– Da, pentru că n-am avut nicio idee, până atunci, despre cât ne ușurează traiul acest produs. Ne oferă atât de multe, inclusiv siguranță.

– Ei, asta-i culmea? Ce, te îmbraci în cauciuc și devii invincibil?

– Nu, prințeso! Nu vorbeam despre desene animate aici. Mă refeream la spațiile de joacă pentru copii; parcurile. N-ai observat că unele din ele au un covor special în anumite zone?

– Ba da. Mai moale așa…

– Exact. Este un covor din cauciuc.

– Aha…

– Ei, acum ce zici, mai vrei să arunci banda de alergat sau mă lași să fac o încercare, să o repar?

– Bine, te las… dacă ești așa priceput în toate, poți să încerci! Of…

– Ce ai pățit? De ce te-ai îmbufnat?

– Sper să nu dispară cauciucul vreodată…

– Orice flaimuc habauc ar ajunge la balamuc, făr’ de cauciuc!

– Hai, că mă enervezi!

logo_elastimpex_superblog-sponsor-2015

Acest text a fost scris pentru proba 9, Superblog 2015.

sursa foto: pinterest.com; elastimpex.ro

One response to this post.

  1. […] Orice flaimuc habauc ar ajunge la balamuc, făr’ de cauciuc! […]

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!