Niște teatru, niște Șuie

Se pare că anul 2015 aduce și ceva mișcări faine prin Galați; asta dacă suntem destul de destupați la minte încât să nu observăm doar ce-i negativ.

Astfel, weekendul ce stă să apară ne-a pregătit două piese de teatru, în incinta Teatrului Dramatic „Fani Tardini”, Galați:

  • Cerere în căsătorie – de A.P.Cehov, pe 10.01.2015, la ora 19.00 și Antidotul – de Raffy Shart, pe 11.01.2015, tot la ora 19.00. Eu mi-am propus să merg la ambele.

1484403_10152965126868446_2102772866708248921_n

Deși ultimile două dăți când am fost la Teatrul Dramatic, m-a prins cutremurul în mijlocul piesei/respectiv a filmului, mi-am zis că-mi asum riscul și nu încetez a viziona piese minunate, doar pentru că pământul de sub mine face nazuri.  De-acum am învățat mișcarea: țuști sub scaun până se liniștesc apele și se aprinde lumina.

  • Teatrul Muzical „Nae Leonard” nu s-a lăsat mai prejos și a pregătit și el un program deosebit pentru weekendul acesta.

Sâmbătă puteți viziona opereta în trei acte „Liliacul”- de Johann Strauss, care începe la orele 18.00, în sala teatrului. Vă sugerez să ajungeți cu jumătate de oră mai devreme, în caz de există probleme cu locurile; căci, bineînțeles că și aici am avut ceva probleme anul trecut.

10394078_625956070866853_8464050419908570248_n

Dar pentru că sunt încăpățânată și-mi place să merg la teatru, șterg cu buretele întâmplările neplăcute din 2014 și mă voi duce cu drag la următoarele piese, atât la Teatrul Dramatic cât și la Teatrul Muzical.

  • Iar dacă nu v-am convins să ieșiți din casă weekendul acesta, vă propun un concert fain pentru data de 24 ianuarie. La Daily Pub, locul unde muzica bună e la ea acasă, îi veți putea asculta pe cei de la Șuie Paparude, începând cu ora 22.00. Vă sugerez o rezervare și o pregătire estimativă a bugetului, întrucât intrarea nu este liberă, ci 40 RON. Dar vă zic eu, merită!

Sursa foto: facebook.com

Părerea voastră contează!

